Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe noemt dit???

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een schema'tje tegengekomen dat zou kunnen gebruiken voor het bouwen van een mengpaneel in mijn pc, maar het artikel is niet geheel duidelijk kwa naamgeving. Het printje waarover het gaat staat op volgende url, en in het artikel word gesproken over een standaardprint formaat 2. Nu zoek ik op internet (via google) naar gelijk welke webwinkel die die plaatjes verkoopt, en nergens anders vind ik daar iets van, dus ik vermoed dat ik onder de verkeerde naam zoek....

ik heb al heel de conrad-kataloog online bekeken, en ik vind geen prints die hierop lijken, noch op de google afbeelding-search vind ik iets dat direct hier op lijkt...

voor alle duidelijkheid... het gaat om het printplaatje, de schakeling is mij volkomen duidelijk en is een somversteker voor een mengpaneel, klasse A.

kan iemand helpe plz?

[ Voor 4% gewijzigd door Sprite_tm op 14-08-2005 21:24 ]

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11 11:37
Als ik het zo bekijk, dan is het iets dat niet meer gemaakt wordt. Het ziet er oud is, is dat het ook?

Je zou ook zelf je print kunnen ontwerpen. Schema invoeren in een programma als Eagle, en dan een passende print maken is niet zo moeilijk.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Is het niet de bedoeling dat je aan de hand van deze - zo te zien oude - scan zelf het plaatje maakt?
Anderzijds zou je het ook even naar Conrad kunnen mailen. Zij zullen er wel meer van weten.

Onthoud: 'Nie sleuren, slieren is plezanter' :Y)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
is idd een oud artikel, maar is redelijk klein kwa opbouw, en de onderdelen kosten gewoon geen fluit, dus ik dacht dat het msch handig ging zijn...

printplaten zelf maken begin ik niet meer aan... na ongeveer 37 keer de verkeerde producten gekocht te hebben en nog niet echt door te hebben hoe het gaat, ben ik eerder van plan de standaardprintjes te kopen...

Verwijderd

Dat is een printje uit de Elektuur (of 1 van die boeken van Elektuur), wellicht dat je daar wat mee kan.

April 1997: http://www.vego.nl/16/03/16_03.htm misschien :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 20:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:27:
Dat is een printje uit de Elektuur (of 1 van die boeken van Elektuur), wellicht dat je daar wat mee kan.

April 1997: http://www.vego.nl/16/03/16_03.htm misschien :?
klopt, je moet echt wel schitterend geheugen hebben (of het zelfgebouwd hebben)... heb het volledige artikel liggen als je interesse zou hebben.

Verwijderd

Maar als het van Elektuur is kun je het volgensmij nog gewoon daar bestellen hoor (denk niet dat ze nu nog die printjes gebruiken maar wellicht zijn ze nog wel te koop bij hun).

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, dat Electuur-schema is nog steeds copyrighted, dat heb ik dus weggeedit. Verder is het al duidelijk, dus gooi ik er meteen een slotje tegenaan.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

moet je m wel echt dicht doen :>

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Sprite_tm schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:23:
Dus gooi ik er meteen een slotje tegenaan.
offtopic:
Moet je t wel goed doen he. :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 22:30
dicht dus :w

[ Voor 15% gewijzigd door Xandrios op 14-08-2005 21:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.