Ik ben een schema'tje tegengekomen dat zou kunnen gebruiken voor het bouwen van een mengpaneel in mijn pc, maar het artikel is niet geheel duidelijk kwa naamgeving. Het printje waarover het gaat staat op volgende url, en in het artikel word gesproken over een standaardprint formaat 2. Nu zoek ik op internet (via google) naar gelijk welke webwinkel die die plaatjes verkoopt, en nergens anders vind ik daar iets van, dus ik vermoed dat ik onder de verkeerde naam zoek....
ik heb al heel de conrad-kataloog online bekeken, en ik vind geen prints die hierop lijken, noch op de google afbeelding-search vind ik iets dat direct hier op lijkt...
voor alle duidelijkheid... het gaat om het printplaatje, de schakeling is mij volkomen duidelijk en is een somversteker voor een mengpaneel, klasse A.
kan iemand helpe plz?
ik heb al heel de conrad-kataloog online bekeken, en ik vind geen prints die hierop lijken, noch op de google afbeelding-search vind ik iets dat direct hier op lijkt...
voor alle duidelijkheid... het gaat om het printplaatje, de schakeling is mij volkomen duidelijk en is een somversteker voor een mengpaneel, klasse A.
kan iemand helpe plz?
[ Voor 4% gewijzigd door Sprite_tm op 14-08-2005 21:24 ]