"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Om dat script te kunnen gebruiken zou je ActiveState perl kunnen installeren op je WIndows computer, dan kun je dit script draaien. Je kan ook even de documentatie over het vcf formaat opzoeken en dan zelf een programma schrijven wat dat kan converteren, in Python bijvoorbeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Gerco op 14-08-2005 20:01 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Bedankt voor je reactie, ik krijg hem helaas nog steeds niet aan de praat: Als ik dat perl prog installeer en run krijg ik een prompt "ppm>" als ik daarachter intyp wat ik moet intypen volgens die website, krijg ik de veelzeggende melding "unknown command (bla blah blah...)"Gerco schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:01:
Om dat script te kunnen gebruiken zou je ActiveState perl kunnen installeren op je WIndows computer, dan kun je dit script draaien. Je kan ook even de documentatie over het vcf formaat opzoeken en dan zelf een programma schrijven wat dat kan converteren, in Python bijvoorbeeld.
oftewel "u begrijpt niet hoe u dit programma moet gebruiken" en dat is zeker zo. Ik kan er echt nog niets mee... Kan je nog een tipje van de sluier oplichten?
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Nee - je zal - zoals ook op de door jouw gelinkte website staat - vanuit een command prompt (Start -> Run -> Cmd.exe -> ok) dat programma moeten opstarten, eventueel met de volledige path naar de perl interpreter