Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Virus wuamkop.exe Niet weg Te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 23:49
Hallo, :p

Probleem
ik heb al een paar maanden het zelfde probleem wuamkop.exe opent 1392410549 miljoen connectie,s en het trekt m,n hele internet weg.

Geprobeert :

Del C:\windows\system32\wuamkop.exe >> C:\Documents and Settings\Redskillz>Del C:\windows\system32\wuamkop.exe
Kan C:\windows\system32\wuamkop.exe niet vinden

Norton zegt dan wel weer dat die file er staat en denied axx tot de file.
Aleen het werkt niet elke x als ik opnieuw start dan openen ze allemaal weer en moet ik met tcpview alles af sluiten.
Highjackthis al geprobeert te fixen ook geen resultaat.

Ik snap er niks meer van.

//Edit

ik heb trouwens windows xp sp 1

bvb bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Kwomkwommr op 14-08-2005 16:40 ]

Verwijderd

Start eens op in safe mode en draai Norton (en evt. HT) dan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:46 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:09

Arno

PF5A

Wat je kunt doen is de NTFS rechten (als je NTFS hebt) wegnemen van dat bestand. Dan kan het ook niet meer gestart worden. Hierna kun je proberen via safemode het bestand weg te halen of via msconfig -> startup het starten van het bestand uitschakelen en daarna weggooien.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

HijackThis vindt wel een aantal vreemde dingen, of helemaal niet?

En Norton beperkt je toegang tot het betreffende bestand, maar kan Norton deze niet opschonen, verwijderen, of in quarantaine zetten?

Je kan via http://housecall.trendmicro.com/ -> Scan your PC de PC eens scannen op virussen en spyware.

Eventueel nog met Killbox het bestand proberen te verwijderen:
http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 12:15
Advies voor als de rommel is opgeruimd: SP2 en alle navolgende updates installeren !
Pagina: 1