Toon posts:

.ts bestanden ?????????????

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Reg. datum: 29 november 2001
--------------------------------------------------------------------------------
Tja ik heb ook een bestand met .ts gedownload. Ik kan dit bestand niet naar DVD branden. Zowel Nero als Alcohol geven aan het bestand niet te herkennen. Ik heb een kleine tool gedownload ( VideoLan) daarmee kan ik de bestanden afzonderlijk bekijken. Elke keer het geluid weer aanpassen. Het is een drama. Ik zoek me blind om een tool te vinden waarmee ik de .ts bestanden kan omzetten naar een te branden bestand.

Benny I

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met wat Googlen vond ik dit , misschien heb je daar wat aan?
Je topictitel kon trouwens wel wat duidelijker.

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
All HD DVD players (and your computer) use the mpeg.ts or mpeg.ps files burned directly to the DVD. The interactive menu screens are not possible until the new HD standards and software evolves.
en: http://www.dvinfo.net/conf/archive/index.php/t-17137.html

misschien kom je hier verder mee?
The easiest way to convert .ts to Windows media 9 is to use Vegas which loads in .ts files (although it does not recognize the extension). Vegas allows you to save wmv 9 as a render option.

If you don't have Vegas you can use a workflow similar to the one mentioned here.
http://www.patjames.com/hdtvtowmv.htm.

[ Voor 35% gewijzigd door D3NN1S op 14-08-2005 16:07 ]

Verwijderd

Vaak zijn dit HDTV capture bestanden (vaak 100 of 250MB per stuk) die kun je met HDTVtoMPEG2 aan elkaar knopen, deze hebben een aanzienlijk hogere resolutie en zijn daardoor niet af te spelen met een DVD speler, hierdoor zul je moeten branden als data ipv video. Je kunt ze trouwens ook afspelen met PowerDVD.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 16:08 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

niema065,

Je gebruikt wel heel veel vraagtekens, dat is echt totaal niet nodig en niet wenselijk op GoT, bovendien post je je topic op twee verschillende plekken op GoT en mis ik inzet van jouw kant :)

Ik ga je topic dan ook sluiten - ga lekker even aan de gang met de search daar ga je veel informatie uit kunnen halen :)

Dit topic is gesloten.