[Vista] Aeroglass zou moeten werken maar doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Heb net windows Vista geinstalled en zeer tevreden over het is al redelijk stabiel en alle drivers werken bij mij dus ook de nVidia Vista drivers. Echter nu krijg ik de aeroglass niet aan de praat juist aero. Heb het programma TweakVista al gedownload en verschillende instellingen geprobeert maar ik zie echt geen verschil bij geen enkele van de opties die ik selecteer. Heb het grote Vista topic uitgespit maar daar kwam ik telkens uit bij mensen die het niet werkte omdat hun kaart te oud was echter mijn grafische kaart is een Geforce 6600, deze moet aeroglass toch kunne halen lijkt me. Mijn systeemspecs zijn : Athlon 64 3000+, 512MB PC3500 HyperX van Kingston en een Sata hdd van 160GB Maxtor diamondmax plus. Graag zou ik de aeroglass kunnen gebruiken, maar hoe krijg ik men pc zover dat hij dit kan gebruiken ... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door bramvandensteen op 15-08-2005 11:13 ]

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ftp://download.nvidia.com.../beta1/75.03_winvista.exe

Deze driver installeren, heb ook een 6600 en die deed het eerst ook niet, nu dus wel.

Firmpete on Aerie Peak

• bramvandensteen
ik zeg juist in men TS dat ik deze drivers al geinstalled heb en het ng niet werkt

• bramvandensteen
Echt niemand die een oplossing weet voor dit probleem? ;(

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

[rml][ Vista] Theme komt niet overheen met screenshots[/rml] al gelezen?

offtopic:
Ik weet niet of het je opgevallen is maar begroeten en groeten is absoluut niet noodzakelijk. Dat staat in andere bewoordingen in de FAQ. Ik kan wel heel de dag iedereen groeten maar dan krijg ik echt een lam handje. :)

ARME AOW’er

• bramvandensteen
Ja, deze heb ik al gelezen hier gaat het dus weer om mensen waarvan hun videokaart te oud is maar een 6600 is toch DX9 me dunkt. Pfew voor de rest weinig activiteit hier is dit echt zo een moeilijk probleem?

[ Voor 24% gewijzigd door bramvandensteen op 15-08-2005 15:16 ]

• bramvandensteen
Even een schopje misschien :X
Pagina: 1