Toon posts:

enquete poll

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik moet voor school een enquete houden over een zelf te bepalen onderwerp.
natuurlijk wou ik iets onderzoeken over computers en dus heb ik hier 2 simpele poll vraagje in de hoop dat iedereen even snel mijn polls wilt invullen.
heb je meerdere computers doe het dan voor de computer die je hetmeest gebruikt.

Poll: heb je een AMD of een INTEL processor
AMD
INTEL
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=85030&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: hoeveel MB werkgeheugen heb je
minder dan 256
256
512
768
1024
meer dan 1024
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=85032&layout=2&sort=prc

Poll: hoeveel computers heb je inhuis
1
2
3
4
meer dan 4
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=85034&layout=2&sort=prc

tja het is de 2e poging aangezien het ff zoeken was naar hoe een pol te maken

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 15:29 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Houd je er bij het verwerken van de resultaten rekening mee dat de enquête door Tweakers is ingevuld, en dus geen goede steekproef is?
* GlowMouse aait sjoerdb

[ Voor 15% gewijzigd door GlowMouse op 14-08-2005 14:55 ]

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:47:
ik moet voor school een enquete houden over een zelf te bepalen onderwerp.
natuurlijk wou ik iets onderzoeken over computers en dus heb ik hier 2 simpele poll vraagje in de hoop dat iedereen even snel mijn polls wilt invullen.
heb je meerdere computers doe het dan voor de computer die je hetmeest gebruikt.
Let wel op dat er waarschijnlijk erg veel tweakers hier rondlopen, met waarschijnlijk gemiddeld wat betere en meer computers.

edt: sneller typen

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip.
de vorige keer kwam het omdat ik niet wist hoe ik een poll moest aanmaken maar dit heeft me toch echt wel ff zoeken gekost, dat was waarschijnlijk ook de bedoeling dat de admin wou dat ik ff de tijd nam om het uittezoeken en nu hoop ik dat het goed is
GlowMouse schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:51:
Houd je er bij het verwerken van de resultaten rekening mee dat de enquête door Tweakers is ingevuld, en dus geen goede steekproef is?
[edit] ik vermeld er ook bij dat ik de enquete op got heb gehouden( daar waar mensen ietsmeer uit hun pc halen!)

het is goed dat je hier aan denkt maar mn onderzoek gaat ook vooral over de computers van gamers en tweakers :9 (om het makkelijk te maken)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 14:59 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:44

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

bedankt voor de tip.
de vorige keer kwam het omdat ik niet wist hoe ik een poll moest aanmaken maar dit heeft me toch echt wel ff zoeken gekost, dat was waarschijnlijk ook de bedoeling dat de admin wou dat ik ff de tijd nam om het uittezoeken en nu hoop ik dat het goed is
Daar vind je zowel een link naar hoe een poll te maken als de reden waarom opsomtopics als dit ongewenst zijn. Ze voegen namelijks niets toe aan het forum
Dat stuk ben je geloof ik nog vergeten..

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 19:13

samo

yo/wassup

Misschien om de niet gestelde vraag van de TS ook maar te beantwoorden:
Ik heb gekozen voor intel, en 512MB, 2x.
De reden waarom ik intel heb is destijds vooral budget geweest. Ik had een mooie deal voor een Celeron processor + moederbord gezien als upgrade van mn pc. Maar ik zat nogal aan beperkt budget.
Voor mn laptop wou ik een centrino based systeem, en zag ik er een van IBM voor een mooi prijsje. Geheugen kies ik gewoon genoeg om mee te werken.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

bedankt voor de tip.
Opsom topics zijn hier niet gewenst.
Ik denk dat je het best eerst even de FAQ's door kunt nemen :)

Of mail een modje.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ik dacht toch echt dat ik je in mijn vorige sluitmessage niet alleen aangaf waar je kon vinden hoe een poll te maken (dat heb je blijkbaar gevonden...), maar ook waarom zo'n enquete als dit NIET op GoT welkom is :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.