[Azureus] Onzichtbaar, maar toch draaiend

Pagina: 1
Acties:

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
Ik vroeg me af of het mogelijk was Azureus toch te laten draaien (op de achtergrond), terwijl het op het bureaublad niet zichtbaar is. Azureus ingesteld bij opstarten geminimaliseerd starten en ik heb nu wel de optie aanstaan altijd verbergen in het menu start, maar als je dan op < button drukt op de startbalk komt ie toch te voorschijn.

Maar wat ik dus wil is: Azureus wel draaiende, maar absoluut niet zichtbaar.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Gebruik het programma FireDeamon om Azureus als service te draaien, dan staat ie volledig in de achtergrond.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
krijg je dan niet gezeik elke keer als je je pc afsluit.. Bij mij als ik 'reboot' zonder eerst handmatig Azereus af te sluiten dan gaat die de volgende keer als ik hem start zeiken dat die niet goed is afgesloten bla bla

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
Okay thnx, ga ik daar eens even naar opzoek.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Bij mij zeikt ie sowieso altijd dat ie niet goed is afgesloten...
Maar dat valt wel uit te zetten volgens mij.

En ik meen dat services niet met je desktop kunnen 'communiceren', dus die venstertjes zou je niet moeten kunnen zien.

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
dat azureus zeikt komt omdat je dan de computer afsluit als azureus nog aan staat...
om hem volledig af te sluiten moet je eerst kruisje doen en dan rechtsonder bij de pictogrammen rechtermuisknop op het teken van azureus en dan afsluiten....

en als je wil dat een download niet helemaal opneiwu moet worden gecontroleerd bij herstart van de pc moet je de donwload eerst stoppen en dan zoals k zet zei azureus afsluiten...

edit: neej gideon82 ik reageerde op frickY

[ Voor 6% gewijzigd door Bulleteater op 16-08-2005 19:09 ]

Verwijderd

Azureus hoef je helemaal niet handmatig afsluiten, dat kan gewoon automatisch door windows gebeuren bij het aflsuiten.

Wat wel kan gebeuren is dat windows niet genoeg tijd heeft om azureus goed af te sluiten, want hij heeft bij mij toch wel een paar volle seconde voor nodig. Als die tijd om is, dan killt ie die process of hij vraagt het aan je.

Standaard staat die tijd ingesteld rond de 20 seconden. Ik had die probleem ook, en na enige zoekwerk stond bij mij die afsluittijd op 4 seconden ofzo. Dat zou misschien normaal ook nog genoeg zijn, maar windows probeert dan al je programma's min of meer tegelijkertijd af te sluiten, en dat zijn bij mij altijd een hoop, dus dan duurt het aflsuiteproces nog ff langer natuurlijk.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou ook een alternatief kunnen gebruiken, wat bijvoorbeeld op een webservertje draait. Meer daarover in [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 2][/rml] en z'n voorganger.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
jorngrisel schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:05:
dat azureus zeikt komt omdat je dan de computer afsluit als azureus nog aan staat...
om hem volledig af te sluiten moet je eerst kruisje doen en dan rechtsonder bij de pictogrammen rechtermuisknop op het teken van azureus en dan afsluiten....

en als je wil dat een download niet helemaal opneiwu moet worden gecontroleerd bij herstart van de pc moet je de donwload eerst stoppen en dan zoals k zet zei azureus afsluiten...
volgens mij moet je mij post nog een keer lezen ( het stukje waarin ik zeg -> handmatig afsluiten)
Pagina: 1