Ik heb een oude PC met daarop eMule en Azureus. De bestanden komen automatisch in een map die gedeeld is, waardoor ik in theorie de bestanden kan verplaatsen als 'Gast' zijnde. Alle rechten zijn goed ingesteld, echter steeds als er nieuwe bestanden in de map komen (door dat er iets klaar met downloaden is) hebben die niet de juiste rechten waardoor ik ze niet via de share kan verplaatsen of zelfs maar bekijken. Ik heb net een uur zitten spelen met rechten, maar volgens mij is dit de kwaal:

Op het moment dat ik die vink zet, wordt alles goed ingesteld voor de aanwezige bestande, echter na de bewerking is het vakje weer leeg en hebben bestanden die erna in tevoorschijn komen weer niet de juiste rechten.
Vroegah had ik het ook zo geregeld en toen ging alles prima, dus ik weet dat het kan. En volgens mij moet dat vinkje gewoon blijven staan. Wie weet raad?

Op het moment dat ik die vink zet, wordt alles goed ingesteld voor de aanwezige bestande, echter na de bewerking is het vakje weer leeg en hebben bestanden die erna in tevoorschijn komen weer niet de juiste rechten.
Vroegah had ik het ook zo geregeld en toen ging alles prima, dus ik weet dat het kan. En volgens mij moet dat vinkje gewoon blijven staan. Wie weet raad?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos