Waarom wordt er gezegd dat er in de vakantie haast geen nieuws is terwijl er zat gebeurd in de internet wereld? Er is zat leuk nieuws , vooral te vinden op weblogs van CEO's (hardware&software)Zwerver schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:58:
[...]
Dus wij mogen op de dagen dat er eigenlijk geen nieuws is (komt vaak voor doordat de grote fabrikanten op bepaalde dagen niks vrijgeven) niet een (in onze ogen) minder urgent nieuwsje brengen? Dat vind ik nogal een rare stelling. Wij hebben ook regelmatig nieuws eerder dan Webwereld, omdat wij dat belangrijk nieuws vinden, dit i.t.t. Webwereld. Dat is nou eenmaal inherent aan het systeem van subjectieve beoordelingen.
Om dan gewoon botweg te zeggen dat wij op (bijvoorbeeld de zondag) de FP helemaal leeg moeten houden vind ik een beetje raar? Overigens ga ik hier in LA niet verder discussiëren hierover, die discussie kun je voeren in Frontpage Algemeen.
Gebruiken jullie alleen maar officiele bronnen en worden weblogs niet serieus genomen of..?
Voorbeelden:
- 8.5 miljoen dollar investering in PodShow.com (Adam Curry)
- x.x miljoen dollar investering in Odeo (PodShow concurrent)
- Overname Meedo (IM) door Google (later bleken het alleen gespreken te zijn tussen beide partijen)
- FlickR plugin voor Xbox Media Center
- Een stijging van 15% meer inkomsten via GoogleAds (verhoging inkomsten door Google)
Deze post is gemaakt na aanleiding van een comment in het topic:
'Tweakzone wordt tgv tweakers.net Techzine'
Defunctus Deo Juvente