Een film kijken op mijn computerscherm ben ik een beetje zat. Het scherm is welliswaar niet een van de kleinste (19" TFT), maar ik kijk toch liever een film op een scherm van 150".
Mijn kamer is groot genoeg om een scherm + beamer op te kunnen hangen. Alle ramen zijn voorzien van Luxaflex wat een goede verduistering mogelijk maakt.
Laat ik even voorop stellen dat ik het een beetje betaalbaar wil houden. Ik ga niet meer geld uitgeven aan een beamer dan 750 euro. Het moet natuurlijk wel een hobby blijven.
Mijn oog viel op onderstaande beamer:
http://www.sallandautomat...lude/image.php?image=7885
DLP TM projectie systeem
SVGA resolutie
1500 ANSI lumen
2000:1 contrast ratio
60”@2m groothoek lens
31” tot 300” beeldgrootte
HDTV compatible (480p, 576p, 720p, 1080i) -
hiervoor is een speciale kabel nodig welke niet wordt meegeleverd
8 sets of Preset Mode
3000 branduren (Eco. Mode)
Fluisterstil 26 dB (Eco. Mode)
6.38 lbs lichtgewicht
Easy 1-2-3 set-up
Kosten: € 696,00
Volgens mij is dit een redelijke beamer, al weet ik niet meer over beamers dan de threads op dit forum. Ik heb wel even gezocht maar kon geen gebruikerservaringen vinden over de 6110.
Wat is jullie mening over deze beamer?
(bestaat er eigenlijk geen centraal beamer-advies-draadje?)
Mijn kamer is groot genoeg om een scherm + beamer op te kunnen hangen. Alle ramen zijn voorzien van Luxaflex wat een goede verduistering mogelijk maakt.
Laat ik even voorop stellen dat ik het een beetje betaalbaar wil houden. Ik ga niet meer geld uitgeven aan een beamer dan 750 euro. Het moet natuurlijk wel een hobby blijven.
Mijn oog viel op onderstaande beamer:
http://www.sallandautomat...lude/image.php?image=7885
DLP TM projectie systeem
SVGA resolutie
1500 ANSI lumen
2000:1 contrast ratio
60”@2m groothoek lens
31” tot 300” beeldgrootte
HDTV compatible (480p, 576p, 720p, 1080i) -
hiervoor is een speciale kabel nodig welke niet wordt meegeleverd
8 sets of Preset Mode
3000 branduren (Eco. Mode)
Fluisterstil 26 dB (Eco. Mode)
6.38 lbs lichtgewicht
Easy 1-2-3 set-up
Kosten: € 696,00
Volgens mij is dit een redelijke beamer, al weet ik niet meer over beamers dan de threads op dit forum. Ik heb wel even gezocht maar kon geen gebruikerservaringen vinden over de 6110.
Wat is jullie mening over deze beamer?
(bestaat er eigenlijk geen centraal beamer-advies-draadje?)
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS