Toon posts:

dell inspiron 2200 wireless card werkt niet (meer)

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een dell inspiron 2200 met ingebouwde wireless card.

Nu heb ik hem laatst geformatteerd en opnieuw opgebouwd maar nu werkt wireless niet meer, alle andere drivers zijn wel gelukt.
Ik heb de driver van dell.com gedownload en geinstalleerd.
Tijdens de installatie heb ik heel even verbinding, maar daarna weer niet.
Tijdens de installatie staat het typenummer van de laptop wel erbij, dus ik denk wel dat ik de goede driver heb...

Heeft iemand tips???

edit: ik ben van XP home naar pro gegaan...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 14:27 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aangezien je niet aangeeft wat voor 'ingebouwde wireless card' het hier betreft is kans op relevante tips minimaal :o

GoT Huisregels

Het is ook niet duidelijk of het probleem nu zit in de installatie (pakt hij de drivers ja/nee - kijk in DevMan) of verbinding (iets met WEP ofzo?)

Hoe dan ook staat deze vraag op de verkeerde plek. Het gaat om een laptop dus als het om de drivers gaat, is Complete Systemen & Laptops de juiste plek, gaat het over verbindingsproblemen ondanks goed geinstalleerde drivers, kijk dan in Netwerk Troubleshooting.

Als je zoiets zomaar in Overige Hardware dumpt, lezen de mensen met specifieke kennis waar je wat aan hebt niet mee natuurlijk :z

Let er wel op dat je volledige info geeft en je houdt aan het subforumbeleid (wat je hier dus niet doet) als je op een van die plekken gaat posten, want anders heeft het nog geen zin :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.