Wij gaan tijdelijk wonen in de kelder van onze nieuwe woning in België, en kunnen dus geen kabeltv krijgen. Ik ben dus op zoek naar een alternatief. Nu weet ik dat VRT digitale uitzendingen doet. Hoeveel kost zo'n goedkoop digitale antenne? Kunnen wij hier ook de Nederlandse zenders mee ontvangen. We wonen in Herk-de-Stad. Is satelliet ook een optie? RTL4 en 5 en SBS hebben ongeveer dezelfde programmatie als VT4, TV5 en Kanaal 2. Hoeveel kost zo'n digitaal setje met kaartlezer. En zo'n satelliet op linux gebaseerd?
Je kan zelf ook even wat informeren in de buurt. Hier op GoT is het echt de bedoeling dat je zelf onderzoek doet voor je een topic opent. Check de Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even 
Ik zou het gewoon doen hoor zo'n schotel, waarom niet? Loop gewoon de winkel in de buurt binnen, die kunnen je wel adviseren.
Ik zou het gewoon doen hoor zo'n schotel, waarom niet? Loop gewoon de winkel in de buurt binnen, die kunnen je wel adviseren.
Voor ca 200 euro heb je al een schotel setje. Je moet de schotel wel ergens kunnen ophangen met zicht op het zuiden. Let er ook op dat je er geen Belgiscche zenders mee kan ontvangen, daar zou je dan een ouderwetse antenne of een dvb-t ontvanger voor kunnen gebruiken.