Ik heb bij mobileplaza een datakabel gekocht voor mijn Nokia 8210.
Ik wil deze gaan gebruiken om ringtones e.d. over te zetten.
Eerst had ik een IR oog gekocht. Hiermee kreeg ik direct en probleemloos verbinding met mijn pc. Helaas kun je via deze verbinding geen ringtones ed overzetten. Maar de relefoon doet het dus wel.
Ik heb nu deze kabel gekocht:
http://www.mobileplaza.nl...ryID=2&MasterProductID=59
Ik heb software gedownload en geleend van vrienden.
Van Nokia, Logomanager, Ogygen tot Data Becker.
Ook verschillende versies, origineel en demo-software.
En met NIETS kan ik de telefoon aan de praat krijgen.
Voor de duidelijkheid: Ik heb het geprobeerd met een XP en een WIN98 machine, beide voorzien van alle updates, geen problemen met de com poort of anders systeemconflicten.
Ik heb inderdaad het schuimrubber van de contactpuntjes gehaald, er zat altijd een volle batterij in de kabel, hij klikt er goed in. Ik heb het met en zonder sim kaart geprobeerd, met 4 verschillende Nokia's 8210.
Ik heb inmiddels al een 2e kabel gekregen, maar die werkt ook niet.
Ik krijg altijd op mijn WIN98 pc de melding: unknown error en op mijn XP pc: port is busy.
Wie of wie weet wat ik fout doe?
Ik wil deze gaan gebruiken om ringtones e.d. over te zetten.
Eerst had ik een IR oog gekocht. Hiermee kreeg ik direct en probleemloos verbinding met mijn pc. Helaas kun je via deze verbinding geen ringtones ed overzetten. Maar de relefoon doet het dus wel.
Ik heb nu deze kabel gekocht:
http://www.mobileplaza.nl...ryID=2&MasterProductID=59
Ik heb software gedownload en geleend van vrienden.
Van Nokia, Logomanager, Ogygen tot Data Becker.
Ook verschillende versies, origineel en demo-software.
En met NIETS kan ik de telefoon aan de praat krijgen.
Voor de duidelijkheid: Ik heb het geprobeerd met een XP en een WIN98 machine, beide voorzien van alle updates, geen problemen met de com poort of anders systeemconflicten.
Ik heb inderdaad het schuimrubber van de contactpuntjes gehaald, er zat altijd een volle batterij in de kabel, hij klikt er goed in. Ik heb het met en zonder sim kaart geprobeerd, met 4 verschillende Nokia's 8210.
Ik heb inmiddels al een 2e kabel gekregen, maar die werkt ook niet.
Ik krijg altijd op mijn WIN98 pc de melding: unknown error en op mijn XP pc: port is busy.
Wie of wie weet wat ik fout doe?