Toon posts:

[PCAnywhere11] benaderen via Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een PC met pcanywhere 11 erop.. nu kan ik deze middels mijn laptop binnen mijn lan benaderen, en werkt perfect. Maar HOE kan ik mijn router of pcanywhere zo instellen dat ik hem ook via WAN kan bereiken. Kan nergens duidelijke info vinden.
De router is een SMC Barricade.

Thanks

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Sorry maar heb je [google=pcanywhere firewall] al eens gebruikt, kb bij de leverancier al geprobeerd? GOT [search=pcanywhere firewall] al gebruikt?

Try this 1

Verwijderd

Topicstarter
Jeps geprobeerd, kan zelfs de firewall functie op mijn router uitzetten maar dan nog komt hij er niet door heen. Zit zelf te denken dat ik misschien een poort moet vrijgeven direct naar mij pc toe maar hoe?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In Network Troubleshooting zou deze vraag beter op z'n plaats zijn. Aangezien je het antwoord in de stickies bovenaan het forum aldaar al kunt vinden ga ik je topic niet verplaatsen maar sluiten. Je vraag topicstart voldoet daar namelijk net als hier niet aan de policy. Voor SA is dat Software Algemeen - Beleid en voor NT Policy - Network Troubleshooting.

Wat jij wil is een poort mappen namelijk: Het Grote Poortmappingsverhaal :) Kijk ook nog even in de FAQ - Network Troubleshooting, daar staan vast ook nog wat tips.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.