Goedenmiddag 
Ik heb ( dit wordt de intro
) voor het plaatsen van 2 CCFL's in mijn case 2 vrije PCI-slots nodig voor de controls van die dingen, waarvan er 1 sowieso open is. De 2e is een blauw slot, waarvan ik dus echt niet weet wat het is, want er zit nu een modem in ( die ik er dus uit zou kunnen halen voor 1 ccfl-controller ) die ik toch niet gebruik ivm een WLAN-kaart
.
Het probleem: wat is dat blauwe PCI-slot dan? Heeft hij gewoon een wild kleurtje of ook een speciaal doel?
Als mogelijke oplossing zou je kunnen zeggen: kijk op de site van de fabrikant, wat ik dus heb geprobeerd. Maar als zelfs SiSoft en AIDA32 er niet achter kunnen komen wat ik voor moederbord heb houdt het denk ik op! Ook op internet is er weinig bekend van mijn Medion-bak, dus de vraag is aan jullie wat voor moederbord ik heb en of dat blauwe PCI-slot ook kan werken als een normaal slot
Bij voorbaat dank
( eventueel hier SiSoft logjes van mijn systeem, wel zo handig
)
Ik heb ( dit wordt de intro
Het probleem: wat is dat blauwe PCI-slot dan? Heeft hij gewoon een wild kleurtje of ook een speciaal doel?
Als mogelijke oplossing zou je kunnen zeggen: kijk op de site van de fabrikant, wat ik dus heb geprobeerd. Maar als zelfs SiSoft en AIDA32 er niet achter kunnen komen wat ik voor moederbord heb houdt het denk ik op! Ook op internet is er weinig bekend van mijn Medion-bak, dus de vraag is aan jullie wat voor moederbord ik heb en of dat blauwe PCI-slot ook kan werken als een normaal slot
Bij voorbaat dank
( eventueel hier SiSoft logjes van mijn systeem, wel zo handig