Beste mensen,
ik heb hier een pc staan en die crashed na enige minuten spontaan. Ik hoef er niet eens iets voor te doen. Als ik daarentegen 3dmark opstart en laat lopen loopt de pc direct vast. Ik heb het geheugen en de videokaart al vervangen, tevens zit er een nieuwe voeding in, deze zijn afkomstig uit een andere pc en daar fungeren ze prima.
Specs:
Moederbord: Asus A7NBX-E
Mem: 512 kingston hyper-x
Vga: GF4 TI 4200
HD: IBM 40 gb (check gedaan kreeg melding 0x00; das niets dus)
Proc: amd 2600+
Bij het checken met sisoft sandra gaf hij aan dat het moederbord 183 graden was, maar dan was ie al gesmolten
, met een ander programma was het moederbord weer 28 graden.
Bij het logboek van windows was geen error te vinden.
Iemand nog opties, om bepaalde hardware te testen, of om op conflicten te testen, iig om dit probleem op te lossen ???
mvgr.
Michael
ik heb hier een pc staan en die crashed na enige minuten spontaan. Ik hoef er niet eens iets voor te doen. Als ik daarentegen 3dmark opstart en laat lopen loopt de pc direct vast. Ik heb het geheugen en de videokaart al vervangen, tevens zit er een nieuwe voeding in, deze zijn afkomstig uit een andere pc en daar fungeren ze prima.
Specs:
Moederbord: Asus A7NBX-E
Mem: 512 kingston hyper-x
Vga: GF4 TI 4200
HD: IBM 40 gb (check gedaan kreeg melding 0x00; das niets dus)
Proc: amd 2600+
Bij het checken met sisoft sandra gaf hij aan dat het moederbord 183 graden was, maar dan was ie al gesmolten
Bij het logboek van windows was geen error te vinden.
Iemand nog opties, om bepaalde hardware te testen, of om op conflicten te testen, iig om dit probleem op te lossen ???
mvgr.
Michael
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 12:50 ]