Kijk eens in de handleiding bij de kopjes van WEP encryptie en dergelijke.
Is het de bedoeling dat wij gaan raden welke draadloze router je net gekocht hebt?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
sweex wireless 11g
waar kan ik het veranderen?
In handleiding is beetje onduidelijk
waar kan ik het veranderen?
In handleiding is beetje onduidelijk
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 13:12 ]
Die dingen hebben een webbased setup, als je daar doorheen snuffelt zit er vast wel iets bij waar je een bepaalde encryptie aan kunt zetten. Dus daar zou ik gewoon even doorheen bladeren en dan vind je vast wel iets.
GoT Huisregels
Het is de bedoeling dat je zelf eea uitprobeert voor je op GoT post. Het is hier geen helpdesk waar je kunt roepen "hij doet het niet, lossen jullie het maar op"
Je geeft in je topicstart totaal niet aan wat voor apparatuur je hebt, wat je zelf al opgezocht hebt, wat je zelf geprobeerd hebt en wat toen gebeurde. Als je zegt dat de handleiding onduidelijk is, geef dan aan wat er (letterlijk!) staat...
Sowieso post je deze helpdeskvraag in Overige Hardware, terwijl we zelfs een hele hoofdgroep 'netwerken' hebben. Doe dus alsjeblieft meer de moeite er zelf uit te komen, lukt dat niet, doe minstens evenveel moeite in de vraag op de juiste manier op de juiste plek op GoT te posten, anders gaat hij net zo hard weer dicht.
Het is de bedoeling dat je zelf eea uitprobeert voor je op GoT post. Het is hier geen helpdesk waar je kunt roepen "hij doet het niet, lossen jullie het maar op"
Je geeft in je topicstart totaal niet aan wat voor apparatuur je hebt, wat je zelf al opgezocht hebt, wat je zelf geprobeerd hebt en wat toen gebeurde. Als je zegt dat de handleiding onduidelijk is, geef dan aan wat er (letterlijk!) staat...
Sowieso post je deze helpdeskvraag in Overige Hardware, terwijl we zelfs een hele hoofdgroep 'netwerken' hebben. Doe dus alsjeblieft meer de moeite er zelf uit te komen, lukt dat niet, doe minstens evenveel moeite in de vraag op de juiste manier op de juiste plek op GoT te posten, anders gaat hij net zo hard weer dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()