Linksys Acces Point Onderdelen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik heb gister een acces point van linksys gekocht voor een paar euro, maar er waren een paar dingen die er mis mee waren.

De 2 antennes waren afgebroken dus die missen!

En de adapter is niet bijgeleverd

Nu heb ik verschillende adapters geprobeerd maar niks werkt ? weten jullie welke ik moet hebben ? universele ?

En die antennes zijn die los te krijgen bij linksys zelf?

Alvast bedankt

ja idd sorry het gaat om een

Linksys Wireless Acces Point Router

BEFW1154

Power : 5V DC 2.5A

Kheb een universele adapter geprobeerd met alle voltages behalve 5V. wel 4,5 en 6, 8 en 9

[ Voor 20% gewijzigd door shakespeare op 14-08-2005 12:50 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
't zou natuurlijk handig zijn als je voor de volledigheid ook het type AP en welke adapters je al hebt geprobeerd zou vermelden.

Verder vraag ik me af of je al op internet hebt gezocht. Over stroomvoorziening is namelijk wel vrij makkelijk info te vinden. Hoe je de antennes kunt repareren is onder andere afhankelijk van de plek waarop ze gebroken zijn, en welke AP het is.

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 14-08-2005 12:26 ]

Verwijderd

Voor die adapter moet je gewoon goed gaan zoeken naar een die precies 5V kan leveren. Klaarblijkelijk doet de router het niet met minder of meer.

En of die antennes bij Linksys te krijgen zijn kun je toch logischerwijs het beste bij Linksys zelf vragen? Sorry, maar ik zie het nut van dit topic totaal niet in.

Dit topic is gesloten.