Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
de rar file openen en daarin met winrar openen ? 
je zal toch met winrar moeten blijven werken ervoor denk ik
je zal toch met winrar moeten blijven werken ervoor denk ik
Verwijderd
Zoveel werk is dat toch niet? Tenminste als ik je goed begrijp heb je zoiets:
bestand1.rar met daarin bestand2.rar t/m bestand 50.rar zeg maar.
Gewoon bestand1.rar unrarren en dan de bestand2.rar t/m 50 allemaal selecteren en dan extract to... (en als die kleine files een onderdeel zijn van 1 bestand hoef je zelfs maar 1 bestand te selecteren).
Gewoon bestand1.rar unrarren en dan de bestand2.rar t/m 50 allemaal selecteren en dan extract to... (en als die kleine files een onderdeel zijn van 1 bestand hoef je zelfs maar 1 bestand te selecteren).
Ik ken er ook geen. Je kunt natuurlijk wel een scriptje maken dat het voor je doet ("batch" commandline script of bijv. WSH/VBScript, over beide is zeer veel informatie te vinden). Die kan je dan daarna in het contextmenu hangen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zoveel werk is dat toch niet nee?
Selecteer een bestand, extract here, selecteer een van de nieuwe, extract here.
Mik weg wat je niet meer nodig hebt, klaar.
2 klikken...
Maar goed, dat vroeg je niet. Kan je helaas niet aan een prog helpen wat dit doet.
Selecteer een bestand, extract here, selecteer een van de nieuwe, extract here.
Mik weg wat je niet meer nodig hebt, klaar.
2 klikken...
Maar goed, dat vroeg je niet. Kan je helaas niet aan een prog helpen wat dit doet.
Ik snap dat jullie zeggen: zoveel werk is het niet.
Maar heb nu een rar-file gekregen met 179 aparte rars erin.....dus dan wordt het wat makkelijker. En ik zoek gewoon dat programma
Maar heb nu een rar-file gekregen met 179 aparte rars erin.....dus dan wordt het wat makkelijker. En ik zoek gewoon dat programma
Sterker nog:Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:24:
Zoveel werk is dat toch niet? Tenminste als ik je goed begrijp heb je zoiets:
Als het uiteindelijk 1 bestand wordt (dus het is gespanned), dan hoef je alleen de eerswte uit te pakken, en dan pakt Winrar de rest automagisch mee
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Dan extract je die rar gewoon toch en daarna alle andere rarfiles selecteren en extractentoastingnow schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:28:
1e rar file uitpakken. Je hebt dan die 100 nog wat rar-filetjes. In verkenner alles selecteren en dan rechts klikken. Met Powerarchiver heb je dan de optie extract here. Die extract ze dan allemaal. Ongetwijfeld kan Winrar dat ook.
Dat kan WinRAR inderdaad ook, maar het is volgens mij niet wat de TS vraagt. Hij vraagt om een programma wat een .rar uitpakt, om vervolgens automatisch de .rars in dat archive ook uit te pakken. 
Kan je niet de ingerarde rarfile openen met WinRAR en die extracten? Dat moet volgens mij wel mogelijk zijn.
Kan je niet de ingerarde rarfile openen met WinRAR en die extracten? Dat moet volgens mij wel mogelijk zijn.
Signature
U begrijpt hetpasta schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:05:
Dat kan WinRAR inderdaad ook, maar het is volgens mij niet wat de TS vraagt. Hij vraagt om een programma wat een .rar uitpakt, om vervolgens automatisch de .rars in dat archive ook uit te pakken.
Dat is toch zo gepiept met een (of twee) simpel FOR loopje(s) en rar.exe?toastingnow schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:28:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1