BF2 editor (beta) problemen

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Er zijn nog niet veel bronnen van de bf2 editor qua doc en ervaringen, en heb daarom ook nog niet een oplossing gevonden voor mijn probleem.
Het probleem is dat wanneer ik een voertuig in de object editor drop en dan bepaalde objecten verplaats en save en dan de editor afsluit en opnieuw opstart, en dan weer de voertuig erin drop dan is alles weer standaard.

Ik heb in de editor een proefritje gedaan en alles werkte gewoon met de verplaatste objecten totdat ik dus de editor opnieuw heb gestart.

Als ik bepaalde waarden aanpas zoals armor en de editor opnieuw opstart is dat wel nog bewaard gebleven.

[ Voor 16% gewijzigd door sanfranjake op 14-08-2005 03:55 . Reden: centraal eruit ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Laten we problemen maar gewoon even in een apart topic houden per stuk ;) Lijkt me voor de duidelijk en overzichtelijkheid niet zo handig om ze door elkaar te gaan bespreken. Als je een centraal topic wil openen, kan je het beste even overleggen via samods _at_ tweakers.net :) Aangezien het hier om een beta gaat lijkt het me zinvoller dat je het meldt aan de makers dan het hier te bespreken, maar die keuze is aan jou :P

Ik haal het centrale even uit je topicstart, en de tags uit de titel. Die zijn in dit geval totaal overbodig :P

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 14-08-2005 03:56 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters