Dell dimension 8400 nieuw moederbord??

Pagina: 1
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
is het mogelijk een nieuw moederbord in een dell systeem te plaatsen, ik heb op google gezocht maar kom dan op advertentie's uit, ik heb met dell gemailed, vroegen ze me om mijn service tag en telefoonnummer, vervolgens niets meer gehoord, maar dan blijft me de vraag hangen of het mogelijk is een nieuw moederbord in een dell systeem te plaatsen???(het betreft een asus P5AD2-e Premium of een Asus P5WD2 premium, hetgeen waar ik nog niet geheel over uit ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vrijwel nooit, aangezien Dell heel andere aansluitingen gebruikt voor het aansluiten van de power button, led etc. Je zal ook een nieuwe case moeten kopen. (En ja, de voeding van Dell is gewoon ATX..).

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 14-08-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sion_
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11-2023
Dat is wel jammer van Dell want dat doen ze ook met de laptop adapters.
Daar hebben ze ook van die vage vierkante aansluitingen voor. Het blijft altijd vrij lastig
dat ik klanten moet teleurstellen ;( omdat ik die adapters niet heb (moeten ze altijd naar
Dell) toch lullig (wel mijn mening hoor ik weet niet of die gedeeld wordt).

Ooooh, what does this command do! ":(){ :|:& };:"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Inderdaad erg lullig, maar die grote systeembouwers maken er soms een sport van om klanten te verhinderen 3rd party hardware in hun systeem te laten inbouwen :(.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dell mag een voorbeeld nemen aan Fujitsu-Siemens IMO, normalere hardware (op de BIOS settings na) kan je bijna niet vinden in een OEM PC.