Kruidvat aanbieding:Externe harddisk 250GB

Pagina: 1
Acties:
  • 2.714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weinig tot geen verdere info. Ziet eruit als een Conceptronics. Dit spulletje kost, all-in;)

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_externe_harddisk.gif

Externe Harddisk

Geheugen: 250 Gb.

Vergroot nu eenvoudig uw geheugen van uw computer met de externe harddisk. Er zit maar liefst 250 Gb op, om bestanden, foto's, muziek, films en anderen documenten te bewaren. Hij is gemakkelijke aan te sluiten door middel van een USB-poort.

Er zit 2 jaar garantie op en tevens heeft GRATIS helpdek en ophaal- en afleverservice.

Nah, koopje of niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 08:57
Redelijk prijzig toch nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:06
naahh ....

ach zo goedkoop is het ook weer niet bovendien totaal geen gegevens over de harde schijf zelf.
Een IDE disk van 250 kun je voor pak um beet 110 euro hebben en doe daar een leuke losse casing van 50 euro tegen aan heb je zelf zoiets voor minder, met meer specificaties.

verder heb je dan zelf de vrijheid om er een 300+ schijf in te hangen afhankelijk van je casing.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 22:35

PJKs

Young, Free and Single

Vind ik niet echt goedkoop.

EDIT: Zijn er trouwens al SATA-casings? Samen met de 250GB Hitachi van Alternate voor €99...

[ Voor 64% gewijzigd door PJKs op 14-08-2005 00:26 ]

ja, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Die prijs is niks bijzonders. Onderstaande LaCie 250GB schijf (in een leuk "Porsche-design" kastje) vind je in de Pricewatch al voor minder dan € 150.
Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pic/150/IIDG/412602.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door downtime op 14-08-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/downtime/ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:30:
Die prijs is niks bijzonders. Onderstaande LaCie 250GB schijf (in een leuk "Porsche-design" kastje) vind je in de Pricewatch al voor minder dan € 150.
[afbeelding]
Koopje of niet. Ik vind het Lacie design helemaal niet mooi! Een metalen sigarendoos Daarbij als er iets met die doos aan de hand is moet ie terug naar de fabriek want die kunnen die HDD er alleen uithalen. Daarom heb ik er zelf maar eentje in elkaar gebasteld. Kijk, ik heb zelf nu dit Gigapod kastje. Toch veel leuker dan zo'n "stijve" metale nietzeggende sigarenkist!;)

Overigens. De kast van bovenstaande is van "Argosy" usb 2.0 en de harddisk waarschijnlijk WD

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:15:
[...]

Koopje of niet. Ik vind het Lacie design helemaal niet mooi! Een metalen sigarendoos Daarbij als er iets met die doos aan de hand is moet ie terug naar de fabriek want die kunnen die HDD er alleen uithalen. Daarom heb ik er zelf maar eentje in elkaar gebasteld. Kijk, ik heb zelf nu dit Gigapod kastje. Toch veel leuker dan zo'n "stijve" metale nietzeggende sigarenkist!;)

Overigens. De kast van bovenstaande is van "Argosy" usb 2.0 en de harddisk waarschijnlijk WD
das een kwestie van smaak ik ben juist wel weer in voor een mooi strak design van LaCie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

I second that :). In vergelijking met de behuizing van het Kruidvat zeker, die ziet er (in mijn ogen :)) lomp uit.

Zoals anderen al zeggen, het is niet zo'n aanbod als je wel denkt. Zelfs al is het een merk-HD, dan nog is het niet goedkoop in vergelijking met wat je elders kan krijgen of bouwen (en LaCie is nu niet zo goedkoop).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-07 12:30

Ruudjah

2022

-lelijk
-duur
-geen firewire (mag toch wel voor zo'n prijs)
de Lidl heeft een 250GB disk voor €109. 60 euro voor een USB2.0 behuizing? Nogal aan de prijs!

TweakBlog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.