Ik kon geen recent topic vinden over het reinigen van CCD en CMOS sensors, wat ik laatst nodig had. Er was een haartje op mijn CCD gekomen. Lucht blazen hielp niet, en een cleaning kit van €70 leek mij onzin. Ik was al min of meer op zoek naar een blaasbalgje toen ik het volgende tegen kwam: Kinetronics Speckgrabber Pro bij Pro!Trade-omnifoto linkje
Bij mij werkte het prima. Zijn er anderen die dit product hebben gebruikt? Met wat voor succes? Op internet kon ik er niet veel van vinden, maar dacht eraan dat ik hem desnoods toch terug kon sturen. €12,95 (+ €10 verzendkosten) vond ik niet zo schokkend voor een dergelijk product...
Bij mij werkte het prima. Zijn er anderen die dit product hebben gebruikt? Met wat voor succes? Op internet kon ik er niet veel van vinden, maar dacht eraan dat ik hem desnoods toch terug kon sturen. €12,95 (+ €10 verzendkosten) vond ik niet zo schokkend voor een dergelijk product...
[ Voor 26% gewijzigd door MBV op 14-08-2005 00:09 . Reden: bekijk en verstuur zitten dicht naast elkaar, ik weet het :X ]