Woohoo nuttige reply
Anyhoo, Medion is natuurlijk geen overall topmerk, maar de prijs rechtvaardigt weleens het kopen van een Medion, meestal had ik spijt, een enkele keer niet. Ik persoonlijk koop geen Medion meer, heb me net een degelijke Sony LCD aangeschaft, die gaat het hopelijk wat langer volhouden. Voordeel van Medion, net als bij Sony, is de garantie, die is ronduit netjes te noemen, omruilen is bij mij eerder regelmaat dan uitzondering. Als je via een winkel RMA aanvraagt, doe dan een verzoek om creditering, als dat wordt ingewilligd kun je voor dezelfde prijs een andere monitor uitzoeken, als je dan wat bijlegt, komt er misschien nog iets moois uit.
mrnoordhoff schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:58:
[...]
Dat piepende geluid is er niet. En idd.,
duur schermpje als ie het om het jaar begeeft 
Bij Medion hadden ze mij eens verteld het aantal Hz te veranderen. Maar daar lag het ook niet aan. Bovendien, als een scherm op 70 HZ kan draaien, dan moet deze dat toch ook doen. Ik bedoel, als je een 100 HZ tv koopt,
doe je dat ook voor de scherpte. Dan zet je em niet op 50 HZ. Had je net zo goed een 50 Hz tv kunnen aanschaffen.
Niks duur, garantie heet dat
Het aantal Hz heeft niks te maken met de scherpte, alleen met rust voor de ogen.
[
Voor 30% gewijzigd door
FirePuma142 op 14-08-2005 02:11
]