Ik heb een bestand genaamd CAM747VC op mijn download partitie staan, dat niet weg wilt.
Ik organiseer al mijn downloads netjes in mappen en dit bestand is gewoon niet weg te krijgen.
Als ik het in windows probeer te deleten krijg ik de melding:
"Kan bestand niet verwijderen, kan niet van het bronbestand of bronschijf lezen"
En in een command prompt bestaat het bestand niet eens.
Wanneer ik probeer het bestand onzichtbaar te maken verliest hij de onzichtbaarheid direct.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit vervelende bestand weg krijg?
Ik heb overigens geen idee waar het vandaan komt.
Edit1: omg cam747 idd erg nasty, maar op cam747vc vond ik eerst alleen resten van een gecrashed vliegtuig. En voor zover ik weet is er op deze pc geen pr0n gedownload. en al helemaal geen gay pr0n zoals google aangeeft. Natuurlijk is CAM een veelvoudig gebruikte afkorting voor webcam/
Edit2: hier draait sinds het begin ook microsoft antispyware,
En dit bestand staat er pas op nadat ik op een lan party ben geweest, een maat van me is nogal handig in het maken van Com mapjes e.d., zou dit zoiets kunnen zijn?
Edit3:
Microsoft Anti spyware gedraait, Adaware gedraait, Antivirus: Symantec Antivirus Corporate.
Alle 3 niks gevonden...
Ik organiseer al mijn downloads netjes in mappen en dit bestand is gewoon niet weg te krijgen.
Als ik het in windows probeer te deleten krijg ik de melding:
"Kan bestand niet verwijderen, kan niet van het bronbestand of bronschijf lezen"
En in een command prompt bestaat het bestand niet eens.
Wanneer ik probeer het bestand onzichtbaar te maken verliest hij de onzichtbaarheid direct.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit vervelende bestand weg krijg?
Ik heb overigens geen idee waar het vandaan komt.
Edit1: omg cam747 idd erg nasty, maar op cam747vc vond ik eerst alleen resten van een gecrashed vliegtuig. En voor zover ik weet is er op deze pc geen pr0n gedownload. en al helemaal geen gay pr0n zoals google aangeeft. Natuurlijk is CAM een veelvoudig gebruikte afkorting voor webcam/
Edit2: hier draait sinds het begin ook microsoft antispyware,
En dit bestand staat er pas op nadat ik op een lan party ben geweest, een maat van me is nogal handig in het maken van Com mapjes e.d., zou dit zoiets kunnen zijn?
Edit3:
Microsoft Anti spyware gedraait, Adaware gedraait, Antivirus: Symantec Antivirus Corporate.
Alle 3 niks gevonden...
[ Voor 42% gewijzigd door MrDrako op 14-08-2005 00:25 ]