Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Welke Live sites zijn nu betaald?

Pagina: 1
Acties:

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
Ik sta op het punt een vodafone abbonement te nemen, en ik twijfel of ik daar Vodafone Live! voordeel bij moet nemen.

Browsen per 15 minutenStandaardMet Vodafone live! Voordeel*
Binnen Vodafone live!0,25Gratis
Buiten Vodafone live! < 1 MB0,750,75
Buiten Vodafone live! > 1 MB2,502,50

Der zitten een paar handige diensten bij (Map24 / 9292 / telefoongids / tv gids / belbios / postbank / weathernews / custom weather / etc) Maaar...

"Sommige live! Sites zijn gratis toegankelijk. Op andere moet je je eerst abonneren. Wanneer je voor een live! Site een abonnement nodig hebt, wordt daar vanzelf naar gevraagd wanneer je de pagina voor het eerst opvraagt. Abonnementen op live! Sites zijn één maand geldig."

Als ik voor de helft van de dingen die ik gebruik nog 3 euro per maand extra moet gaan betalen hoeft het van mij niet meer. Weet iemand waar ik kan vinden voor welke diensten je nog moet bijbetalen? of weet iemand of de diensten die ik hier noemde in ieder geval gratis zijn?

En als ik geen vodafone live voordeel neem, betaal je dan per 15 minuten? dus als ik 2 minuten check wat er op tv komt betaal ik dan gewoon 0,25 voor elke keer dat ik connect?

[ Voor 7% gewijzigd door DiLDoG op 13-08-2005 22:23 ]

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03:22
Hier ben ik ook benieuwd naar. Op deze vodafone site http://www.vodafone.nl/prive/mobile%20fun/live!%20sites/ staan wel alle live sites, en bij somige staat er ook bij wat het per maand gaat kosten, maar of je nu vanuit kunt gaan dat het niks extra kost als er niks bij staat? Vind het ook erg onduidelijk

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
*kick* :o

nog een vraagje trouwems, valt je mms album bereren hier ook onder? Als dat zo is zou je een php scriptje kunnen maken die ze er weer af haalt via My Vodafone, en op je blog post :Y)