Toon posts:

msn 8.0 beta

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmiddag een update toegestuurd gekregen voor msn, msn 8.0 beta, normaal gesproken instaleer ik dat soort bestanden nog niet maar heb het nu toch per ongeluk gedaan dit is nu mijn startpagina:
Modbreak:iets anders dus; geen reden om de link te posten

Na verloop van tijd kan ik niet meer op internet, alle overige vebindingen (msn, outlook online gamen) kan ik wel blijven doen, wie weet raad?????

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 13-08-2005 22:08 ]

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-01 23:09
denk ik niet zo slim om die link hier neer te zetten. Mogelijk dat er spyware en andere rotzooi vanaf die site geinstalleerd wordt en dat het daarom nu jouw startpagina is en die 'msn 8.0 beta' helemaal geen officiele MSN is? Als iedereen er nu op klikt (ik weet het niet, ik heb er namelijk zelf voor de zekerheid nog niet op geklikt) baalt iedereen misschien dadelijk wel.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me een duidelijk geval. Je moet geen on-officieele 'updates' of anders software installeren; dat is heel simpel. Lees dit door en ruim eventuele virussen/spyware zelf uit de weg :)

Beveiliging en Virussen - FAQ

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.