Toon posts:

Internet valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet mede GoTers
Ik heb een laptop gekocht en omdat ik op zowel mijn gewone comp en op mjin lappo wil surfen heb ik der ook meteen een router bijgekocht. Het is een Sitecom DC202-v5 en hij is wel goed geconfigureerd lijkt me, want internet doet het gewoon. Alleen om de zoveel tijd word ik van internet afgemieterd =[. Radio stopt ff en ik word ook van WoW afgegooit(en dat is niet fijn als je net met een moeilijke boss bezig bent -.-). Ik heb een @home abo, maar ik denk niet dat het daar aan ligt, want zonder router doet internet het wel gewoon. Als iemand me hiermee kan helpen alvast bedankt! ^_^

Verwijderd

uhm dacht een robotics, niet dus misschien een update dat dat helpt bij mijn robotics wel enige tijd geleden

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 21:46 ]

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Wat dacht je om er eerst de laaste firmware er in te laden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door IceClub op 13-08-2005 21:50 ]

Verwijderd

Toevallig p2p-apps draaien? :)

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jah kijk hier eens even naar.
Die willen, als ze niet goeg geconfigureerd zijn, wel eens heel erg veel connecties maken waardoor je router het niet meer aankan en je dus je internetverbinding verliest.
Dit probleem had ik namelijk een tijd geleden ook al.

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kheb meestal geen p2p apps aanstaan als ik aan het gamen ben, dus daar kan het niet aan liggen ;)
IceClub schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:46:
Wat dacht je om er eerst de laaste firmware er in te laden ;)
Ik heb em geupgrade, nu maar hopen dat het lukt...

Verwijderd

Topicstarter
woei! volgens mij doetie et! thanks man ^_^

Verwijderd

Had je ook best eerst kunnen proberen aangezien die oplossing in vrijwel elk topic gegeven wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.