Hoi,
vanavond was ik een beetje aan het spelen met m'n Hornet Reloaded sat receiver, en ik wilde de naam veranderen van Yorin naar RTL 7, dus zo gezegd zo gedaan.
De stappen gedaan, op hernoemen gedrukt, tenminste dat dacht ik, het toetsenbord kwam te voor schijn en ik heb de nieuwe naam ingevoerd. Vervolgens bevestigd met OK, en vervolgens op exit.
En toen was opeens het hele kanaal niet meer te vinden!
Waarschijnlijk heb ik het kanaal onbewust verwijderd
Is er een manier om het ongedaan te maken? Zo niet, weet iemand hoe ik het kanaal weer toe kan voegen, wil ik ook weten om Talpa toe te voegen? Of is dit alleen mogelijk om hem aan me pc te hangen?
Specs:
Hornet Reloaded UCI 6400
Info: 03.02.05-CED-4
S/W: v.02.55.04
H/W: v.13.42.65
Loader: v.01.01.06
C.A: 3.0.9
Alvast bedankt
vanavond was ik een beetje aan het spelen met m'n Hornet Reloaded sat receiver, en ik wilde de naam veranderen van Yorin naar RTL 7, dus zo gezegd zo gedaan.
De stappen gedaan, op hernoemen gedrukt, tenminste dat dacht ik, het toetsenbord kwam te voor schijn en ik heb de nieuwe naam ingevoerd. Vervolgens bevestigd met OK, en vervolgens op exit.
En toen was opeens het hele kanaal niet meer te vinden!
Waarschijnlijk heb ik het kanaal onbewust verwijderd
Is er een manier om het ongedaan te maken? Zo niet, weet iemand hoe ik het kanaal weer toe kan voegen, wil ik ook weten om Talpa toe te voegen? Of is dit alleen mogelijk om hem aan me pc te hangen?
Specs:
Hornet Reloaded UCI 6400
Info: 03.02.05-CED-4
S/W: v.02.55.04
H/W: v.13.42.65
Loader: v.01.01.06
C.A: 3.0.9
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door reuzekind op 13-08-2005 21:43 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !