Toon posts:

Rabo Telebankieren Extra op 2003 terminal server

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier iemand ervaring met het installeren van RTE op windows 2003 terminal server?

Het installeren gaat prima (met uiteraard change user /install), totaan het testen van de verbinding. Hier ik de foutmelding dat de verbinding forcely rejected was. Mede wordt aangegeven dat hij de SSL module niet kan vinden. Dit is zeer waarschijnlijk de oorzaak van de vorige fout, dus mijn vraag: wie heeft dit succesvol draaien en hoe is dit gelukt?

We werken hier met thin clients en nee het is niet mogelijk dit op een standalone werkstation te installeren op dit moment.

Bedankt voor het meedenken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 20:53 ]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37
Al via een filemonitor registermonitor gekeken wat er ergens rechten aangepast moeten worden, rabobank support bellen?

Verwijderd

Topicstarter
Met Rabo support heb ik geen goede ervaringen. Heb zelf regelmatig mensen uit de nood moeten helpen met dit pakket waar support (lees Getronics) na uren nog niet uitkwam had ik meestal in een half uur opgelost. Dit is voor het eerst dat ik het niet direct kan oplossen...

Die registermonitor is wel een goed idee, had ik nog niet geinstalleerd. Maar eens kijken of dat werkt. Ook eerst maar eens even de files op mijn pc thuis vergelijken met de files op de server, kan ook nooit kwaad.

Verwijderd

Test de Path" settings van een user sessie, versus de console sessie.
Werkt het wel vanaf console?

Verwijderd

Move PNS > SA