Toon posts:

[XP] Nieuwe install. XP ziet geen harddisks

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Heb vanmiddag een gloednieuwe kist gekocht/opgehaald o.b.v. AMD 3,2 Ghz, met een Asus moederbord, een Hauppauge 500MCE, een Asus videokaart, 1 Gb geheugen en 2 harde schijven. Bij het booten geen enkel probleem. Het BIOS ziet de 2 schijven (SATA; 80 en 200 Gb). Dus ik de eerste keer een nieuwe XP pro installeren vanaf CD-rom. Er zit geen floppydrive in de kast. Allemaal goed, XP begint drivers e.d te laden, maar dan zegt XP ineens dat er geen harde schijven in de kast zitten en houdt het voor gezien. Ik heb geen idee hoe dit verder moet. Jullie ???

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 mompelt iets over een moederbord manual en F6 om raid controller drivers @ installatie te gebruiken...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
BackSlash32 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:43:
* sanfranjake mompelt iets over een moederbord manual en F6 om raid controller drivers @ installatie te gebruiken...
Ik ga daarin mee, google en de GoT search geven beiden op windows installeren sata'' zo ontzettend veel handleidingen en andere nuttige tips dat ik dit topic maar ga sluiten.

Zou je in het vervolg even wat meer onderzoek willen doen voor je een topic opent?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.