Toon posts:

Canal+ decoder

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier nu 1,5 jaar een Canal+ abbo gehad en hebben het onlangs opgezegd vanwege het verdwijnen van de HCE wedstrijden. Een aantal dagen later lag er een brief van Canal+ op de mat waarin stond dat het abbonement de volgende maand stopt en dat we de decoder mogen houden.

Mijn vraag is nu, is het mogelijk om met de decoder die we mogen houden canal plus te kijken?

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Nee, ze kunnen een code door de kabel sturen zodat de decoder weet dat hij op zwart moet!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

IceClub schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:02:
Nee, ze kunnen een code door de kabel sturen zodat de decoder weet dat hij op zwart moet!
maar dat gebeurt eens in de paar dagen.
dus je zou een paar dagen onrechtmatig canal+ kunnen kijken :+

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus jammer, dat wordt dus alsnog mijn tv kaartje aan het werk zetten. Voetbal kijken kan je ook zonder geluid of internet radio aan. ;)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18
FireWurX schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:04:
[...]

maar dat gebeurt eens in de paar dagen.
dus je zou een paar dagen onrechtmatig canal+ kunnen kijken :+
Het is toch een jaar verlenging ?, ik heb nu ook 1,5 jaar een abb. maar wil er ook vanaf.. Kijk er nooit meer naar en die 30 euro per maand besteed ik dan liever ergens anders aan..

Morgen ook maar even brief sturen dat ik hem op ga zeggen.. En ik denk dat die 'kast' wel gekraakt kan worden tegen dat geintje van dat signaal. Heb daar ooit iets over gelezen dus dat zou gratis canal+ betekenen en dit keer met geluid . Echter dat ergens gelezen te hebben dat elke 2 jaar l de frequentie veranderd ofzo en dan kan het niet meer want je kastje updated dan niet naar de nieuwe frequentie
offtopic:
had vroeger een mooie decoder (klein), had een klein probleempje ermee want kon niet TMF en MTV tegelijk kijken zonder dat het ging storen (op 2 tv's ), ik canal+ bellen, nieuwe decoder zou ik krijgen krijg ik zo'n groot lomp ding :( damn, wat voelde ik me toen verneukt zeg

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik weet niet wat voor decoder je hebt, maar sommige decoders zijn om te bouwen, zodat je wel prima nog Canal+ kan kijken, maar hoe dat moet dat ligt denk ik net iets buiten de policy hier...

Verder kan je zelfs zelf een Canal+ decoder bouwen, op het internet zijn genoeg tutorials te vinden _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 13-08-2005 20:19 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Films kijken zonder geluid kan prima hoor. linkje

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
@gideon82

Wij hebben al 8jaar z`n lompe bak paar jaar terug dachten we effe slim tezijn door ongelukje op de antenne ingang te veroorzaken >:) Nieuwe opgehaald weer z`n lompe bak :/

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
gideon82 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:16:
[...]
offtopic:
had vroeger een mooie decoder (klein), had een klein probleempje ermee want kon niet TMF en MTV tegelijk kijken zonder dat het ging storen (op 2 tv's ), ik canal+ bellen, nieuwe decoder zou ik krijgen krijg ik zo'n groot lomp ding :( damn, wat voelde ik me toen verneukt zeg
offtopic:
Ik voel me al 'verneukt' wanneer ik naar één van die zenders kijk. Laat staan naar beide tegelijk...

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18
r00n schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

offtopic:
Ik voel me al 'verneukt' wanneer ik naar één van die zenders kijk. Laat staan naar beide tegelijk...
Hehe, vriendin was naar TMF aan het kijken en ik was aan het zappen en toen viel he mij op, en na wat 'zoekwerk' bleek die combo toen niet te werken... Dus niet denken dat ik ze allebei tegelijk kijk als hobby ;)

Verwijderd

Topicstarter
FnF schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Ik weet niet wat voor decoder je hebt, maar sommige decoders zijn om te bouwen, zodat je wel prima nog Canal+ kan kijken, maar hoe dat moet dat ligt denk ik net iets buiten de policy hier...

Verder kan je zelfs zelf een Canal+ decoder bouwen, op het internet zijn genoeg tutorials te vinden _/-\o_
Comcrypt 4000 staan hier te "decoden"

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is niet de bedoeling hier.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.