Toon posts:

Scherm is opeens gekanteld*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop DELL lattitude 550 met windows xp
Ik heb geprobeerd screendumps te maken met ctrl-alt-printscreen, en plotseling
komt alle beeldscherminfo 90 graden gedraaid op mijn scherm

wie kent dit probleem, en hoe zou ik ik 't kunnen oplossen?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 23:14 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Type dan in het nederlands :+

D'r zit vast in je Intel Graphics software een pivot instelling waar je dat mee verhelpen kan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 20:24
Dan kun je dus ook wel in het Nederlands posten, er zitten hier alleen maar mensen die Nederlands spreken.

Wat betreft je probleem, waarschijnlijk is die toetsencombinatie op een dell een hotkey voor het draaien van je scherm, een printscreen maken doe je namelijk zonder de ctrl. Misschien een stom idee maar helpt het niet als je nog 3x ctrl alt printscreen doet?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:06:
who knows about this problem and how can I restore the problem?
Kijk even rond op ons mooie forum en dan voornamelijk die knop die 'Search' heet,
PS I'm Dutch
Op GoT is de voertaal Nederlands - het komt hééél vreemd over dat jij hier nu in het Engels post - kan jij je topicstart even bewerken en in het Nederlands posten? :)

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 13-08-2005 19:13 . Reden: pff. Normaal lezen de posts van moderators nooit :/ :+ ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

elevator schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:10:
[...]

Kijk even rond op ons mooie forum en dan voornamelijk die knop die 'Search' heet,

[...]

Op GoT is de voertaal Engels - het komt hééél vreemd over dat jij hier nu in het Engels post - kan jij je topicstart even bewerken en in het Nederlands posten? :)
snap je het zelf nu ook nog? :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

BackSlash32 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:07:
Type dan in het nederlands :+

D'r zit vast in je Intel Graphics software een pivot instelling waar je dat mee verhelpen kan.
De topicstarter heeft waarschijnlijk een sneltoets ingedrukt om zijn beeldscherm te kantelen. Zoiets flauws als crtl+alt+pijltje ofzo... Check: ja bij mij wel :P
Yorixz schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:19:
/me huilt

Zoveel mensen die d'r problemen mee hebben, waarom ondersteunen m'n Dell drivers 't nou niet :'(
:? Hoezo?

[ Voor 24% gewijzigd door Motrax op 13-08-2005 19:24 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-08 16:50
/me huilt

Zoveel mensen die d'r problemen mee hebben, waarom ondersteunen m'n Dell drivers 't nou niet :'(
Pagina: 1