Vrouw zoekt leuke online game

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
:9 Hoi, mijn vriendin zoekt al een hele tijd naar een leuk online game.
Ze heeft wel wat eisen 8)
- Het moet nederlandstalig zijn
- Het moet gratis zijn (geen sn ofzo misschien crack weetikveel)
- Moet met veel mensen te gelijk, gezellig.
Sims online leek haar wel wat, maar dat gaat al niet door omdat dat weer per maand geld kost en waarschijnlijk nog geeneens in NL is te verkrijgen. Voor de rest !? Ik weet het niet.
Kom in iedergeval niet aan met die simpele spelletjes als tetris of iets anders webbased.
Ik ben al gaan speuren voor haar maar tot nog toe niets gevonden.
Ze vind het dus leuk een grote online community maar dan niet alleen chattuh zeg maar, wel op spelbasis. Ja ik weet het veeleisend maar iemand een idee ?

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je bedoelt een MMORPG? (massive multiplayer online role playing game)
Zoiets als Lineage 2 en World of Warcraft, maar dan gratis? :)
(ik zou zowiezo die nederlandstalige eis laten vallen, engels is veel praktischer)

[ Voor 24% gewijzigd door Satch op 13-08-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Maar het moet nederlandstalig zijn, wel veel gevraagd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Die eis voor Nederlandstalig maakt het erg lastig.
Het schijnt dat veel vrouwen Facade wel kunnen waarderen, als je toch Engelstalig wil proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Henk007 op 13-08-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
MMORPG en Nederlands is een moeilijke combo... Immers is iets pas massive als je het kan spelen met mensen vanuit de hele wereld. Je zou opzoek moeten gaan naar een Nederlandse Community die 'samen' een Engels spel spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk niet echt dat die er zijn (MMORPG's in Nederlands). Je zou wel kunnen kijken naar Nederlandstalige clans/gildes.
Zo kan je iig nog nederlands praten.

Of zoekt ze totaal iets anders dan MMORPG's ?
En anders moet ze eens [rml][ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10[/rml] gaan spelen. En kijk dan naar de belgische / nederlandse servers ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 13-08-2005 19:10 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:37
Kal Online (www.kalonline.com) is welliswaar geen nederlandse mmorpg maar er zijn wel heel veel nederlanders / belgen daar.

De andere 2 eisen, het is ook nog eens gratis en heel veel mensen.

Het is wel een groot spel dus het kan in het begin misschien wel een beetje teveel lijken maar naar een tijdje begin je het wel onder de knie te krijgen.

Een forum op tweakzone heeft er een mooie topic over gemaakt met info en tips:

http://forum.tweakzone.nl/topic/50331#25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
hoi, thx voor de snelle reactie. Oke compleet nederlands is ook moeilijk. Maar gewoon een spel waar veel nederlanders zitten en misschien een nederlandse interface. We gaan in iedergeval even kijken naar de dingen die julle genoemd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

m'n zusje zit altijd op www.jippii.nl , daar doet ze zo'n tekenspelletje, ze is er verslaagd aan :P

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
facade is niets, is niet met andere mensen, dus das niks, kalonline benik aan het downloaden.
en heb ik nog een vraagje ROSE ONLINE is dat niets, of weinig nederlanders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Don't push it :{

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

jpschouten79 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:35:
facade is niets, is niet met andere mensen, dus das niks, kalonline benik aan het downloaden.
en heb ik nog een vraagje ROSE ONLINE is dat niets, of weinig nederlanders ?
Toen ik R.O.S.E speelde zaten er niet veel Nederlanders op.
Vond ik wel jammer, maar helaas.
Misschien is dat nu wel anders, maar ik geef je niet zo'n grote kans dat het veranderd is.

*knip

[ Voor 117% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 19:58 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109978

*knip

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
*knip

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:57
zoals wel vaker bij vrouwen, wil deze iets wat niet bestaat....
er zijn zat games in het nederlands vertaald. een paar daarvan zijn gratis.

een MMORPG zal eigenlijk nooit geheel gratis zijn (serverkosten)
en als je veel met andere mensen wilt praten in een online game, moet je toch engels leren (of chinees)
het is of je vriendin leert engels, of de rest van de wereld leert nederlands :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 23:59

Booth

¯¯¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52

Thandor

SilverStreak

Transport Tycoon Deluxe met OpenTTD en Nederlandse taal :? :Y)
[rml][ PC] Het Transport Tycoon Topic - Deel 2[/rml]

OpenTTD zelf is wel gratis. Transport Tycoon Deluxe (wat je dus nodig hebt) niet.
Het spel heeft geen crack, serial of andere zooi nodig. Eerst TTDX installeren, daarna OpenTTD en spelen maar ;) .

Alleen moet je dan wel net het geluk hebben om een Nederlandse spelers te vinden ;). (Of eventueel een Nederlandse server)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

battlefield 2 mischien eens proberen, alles in het nederlands, en ook nog nederlandse servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

football manager 2005 ;)
is nederlands kan je met heleboel nederlander of belgen spelen in 1 compiteit (18 ploegen denk ik)
met 18 mensen:p is al heel wat voor FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Tja, val ik in herhaling als ik zeg: Sims 2? Of Rollercoaster Tycoon 3? Niet echt met mensen online in een community maar veel vrouwen vinden het leuk :+

Kal online blijkt ook erg leuk te zijn, en gratis :)

offtopic:
Veel geknipt in deze tread???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 18:15
www.mmorpg.com

zoek maar, maar nl kun je vergeten, hoogstens een spel, waar je in een nl clan/guild/groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Worms Worldparty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk eens op de multiplayer afdeling van microsoft. (Age of empires, of bordspelen, of andere spelletjes.)
World of warcraft?
Lineage2 ?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:44

13art

Moderator Mobile
Misschien ook handig om te weten wat voor spel het moet zijn. Shooter? RGP? MMORPH? Noem het maar op.

Want Wolfenstein ET is inderdaad een leuk spel maar wel eens shooter en volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die daar wat aan vinden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er in dit spel wel iets leuks te doen dan zonder te betalen? Alles wat leuk zou kunnen zijn is beschermd met credits, die je dus met real life geld moet kopen... Niet echt gratis, dus :)
Het enige wat dan overblijft, voor zover ik in 15 minuten heb gezien, is chatten met andere habbo's...

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

http://www.guildwars.com
speel ik... niet nederlandstalig, wel mmorpg, niet betalen per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
http://www.gamesites200.com/mpog/

hier is een lijstje met wat spelletjes op het internet :) kan ze zelf zoeken :P een nederlands spel is vrij lastig overigens, de meeste richten zichzelf op de internationale markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Ik speel al tijden diablo 2 Lord Of Destruction en ben een meisje. Is Engelstalig, maar vind wel supersimpel in gebruik. Geen idee of je kan downloaden, maar spelletje kost alleen maar 10 euro en expansion is 10 euro. Is niet zo duur.
En daarnaast Rose online gespeeld, alleen sfeer is een beetje verpest. En ik ontmoette toen best veel Nederlanders.

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

habbo hotel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152012

nog ff over kal online. ik heb de website bekeken en ben wel geinteresseerd. maar, is het niet zo dat bij de item shop items te koop zijn die niet verder in het spel verkrijgbaar zijn. Dus als je ze niet koopt je achterloopt bij andere spelers en dus nooit zo goed word. zoals exp stone en zo. klopt dit?
of is het de moeite waar om te downloaden zonder er geld in te steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:37
Anoniem: 152012 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:01:
nog ff over kal online. ik heb de website bekeken en ben wel geinteresseerd. maar, is het niet zo dat bij de item shop items te koop zijn die niet verder in het spel verkrijgbaar zijn. Dus als je ze niet koopt je achterloopt bij andere spelers en dus nooit zo goed word. zoals exp stone en zo. klopt dit?
of is het de moeite waar om te downloaden zonder er geld in te steken
Ja het is inderdaad wel zo dat jij bij de item shop items voor echt geld kan kopen dieje anders niet in het spel niet kan krijgen. Maar die items zijn ni echt noodzakelijk ik en mijn guild spelen dit spel nu al voor bijna een maand of 10 en die hebben nog nooit iets gekocht van de item shop. Maar der zitten wel al bijna 3 mensen van men guild in de top 100 van spelers dus het is niet echt dat je hopeloos achterloopt.

Het is wel echt aangeraden om eerst eens een turtorial door te lezen zodat je, je skill pointen (voor hp, mana, damage,...) niet verkeerd gaat steken anders kan je, je karakter wel helemaal verknoeien want die punten moeten anders voor elk karakter. Een goede site met tutorials is ( www.kalhq.com )

In het begin is het spel wel saai omdat het altijd hetzelfde is monsterkes killen en lvl'en ma na lvl 30 kan je echt toffe party's enzo beginne krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:02

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb een behoorlijke tijd op spelpunt.nl rondgehangen.
Je kan daar kiezen uit verschillende spelletjes zoals klaverjassen ect.
Het is Nederlandstalig en daar zitten ook een hoop vrouwen. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBoW
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:21
www.runescape.com

Als je dan in een nederlandse server gaat, heb je eigenlijk alleen nederlanders.

Runescape is een gratis verslavend spel wat, als ik je eisen lees, goed aansluit bij jouw zoeken naar een online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 14:01

Bene

list incomprehension

De dames die ik ken die online rondhangen spelen vooral Neverwinter Nights en World of Warcraft. De eerste is echter wel 100% Engels als spreektaal.

(Edit: NWN heeft ook geen maandelijks lidmaatschapsgeld)

[ Voor 17% gewijzigd door Bene op 15-08-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

ik denk dat ik wel iets voor je vriendin weet. t heet neopets @ www.neopets.com. tis een soort van online tamagotchi achtig iets. je kiest een wezentje uit en je kan verschillende spellen spelen, waarmee je "geld" krijg voor speelgoed, huisraad, en andere zooi. en het is geheel in het nederlands te doen (te kiezen in een drop-out menu op de hoodpagina) en geheel gratis...
mijn vriendin speelt t ook al een hele tijd (en heeft mij ook zo gek gekregen....)

suc6

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
THX ! Wat een reacties allemaal !!! te gek, volgens mij hebben meer vrouwen er belang bij bij deze discussie, de buurvrouw kwam ook al aan me kop zeiken, online spelletje ;) maar keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

m'n vriending speelt al vanaf het begin wow (stoer :P), kost wel geld maar 12 euro pm is niet absurd veel en je krijgt er heel wat voor terug.

gratis en leuk/goed kan ik me bijna niet voorstellen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 17-08-2005 12:01 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1