KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Ik zou zeker zoeken naar een nvidia of ati. Ook voor de betere performance.
Welk pakket gaat het om? OpenGL zal wel op elke laptop draaien, maar nvidia en ati grafische kaarten zullen veel beter presteren dan een intel, bijvoorbeeld.
OpenGL is net ziets als Direct3D, een API voor hardwareversnelling van 3D.
OpenGL wordt veel gebruikt in CAD/CAM etc.
Welk pakket gaat het om? OpenGL zal wel op elke laptop draaien, maar nvidia en ati grafische kaarten zullen veel beter presteren dan een intel, bijvoorbeeld.
OpenGL is net ziets als Direct3D, een API voor hardwareversnelling van 3D.
OpenGL wordt veel gebruikt in CAD/CAM etc.
[ Voor 61% gewijzigd door maratropa op 13-08-2005 18:22 ]
Het gaat om een teken- en configuratieprogramma EPD-II, wat bij ons gebruikt wordt voor het tekenen van kastenwanden.
Het enige probleem is dat je niet bij elke laptop maar uit kan kiezen wat je er in wilt hebben.. Maar de gesuggereerde kaarten zijn een goed advies?
Het enige probleem is dat je niet bij elke laptop maar uit kan kiezen wat je er in wilt hebben.. Maar de gesuggereerde kaarten zijn een goed advies?
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Ati en Nvidia hebben een lijn proffessionele kaarten voor gebruik met high end CAD/CAM wat bijna allemaal op OpenGL draait, gebaseerd op hun standaard kaarten, die ook in de laptops zitten, zij het in een iets andere vorm.
Als je een profi OpenGL Applicatie gaat draaien zul je veel meer snelheid uit een Ati of Nvidia grafische chip halen dan die van Intel of SIS, bijvoorbeeld. (En ook denk ik dat ze alle OpenGL extensies beter ondersteunen dan intel/sis/etc)
Als je een profi OpenGL Applicatie gaat draaien zul je veel meer snelheid uit een Ati of Nvidia grafische chip halen dan die van Intel of SIS, bijvoorbeeld. (En ook denk ik dat ze alle OpenGL extensies beter ondersteunen dan intel/sis/etc)
[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 13-08-2005 18:30 ]
ik zie bij veel laptops bijvoorbeeld de 64MB ATI MOBILITY RADEON X300. Is dat een geschikte kaart?
Die ondersteund idd OpenGL, maar de prestaties van die kaart zijn niet echt schitterend te noemen.
Pagina: 1