Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Misschien is het handig om meer informatie te geven over de PC
.
Er staan nu waarschijnlijk een aantal instellingen verkeerd welke grote impact hebben op de prestaties. Loop dus gewoon het hele BIOS door en bekijk of alles goed staat
.
Mocht je opties tegenkomen welke je niet snapt, raadpleeg Google. Je kunt voor praktisch elke BIOS instelling wel wat vinden.
Er staan nu waarschijnlijk een aantal instellingen verkeerd welke grote impact hebben op de prestaties. Loop dus gewoon het hele BIOS door en bekijk of alles goed staat
Mocht je opties tegenkomen welke je niet snapt, raadpleeg Google. Je kunt voor praktisch elke BIOS instelling wel wat vinden.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
ik heb verder niets veranderd alleen die 3 --> 2Thandor schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:43:
Misschien is het handig om meer informatie te geven over de PC.
Er staan nu waarschijnlijk een aantal instellingen verkeerd welke grote impact hebben op de prestaties. Loop dus gewoon het hele BIOS door en bekijk of alles goed staat.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
nee... hij bedoelt:
Give us more specs/info about your hardware!
zie je thandor en mijn sigs?
daar staan onze pc's in... altijd handig, dan weten andere users waar je het over hebt...
Dus:
Posten maar die specs van je
Give us more specs/info about your hardware!
zie je thandor en mijn sigs?
daar staan onze pc's in... altijd handig, dan weten andere users waar je het over hebt...
Dus:
Posten maar die specs van je