Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
            Pannen is volgens mij wel goed gelukt.
Wel vind ik jammer dat ze allemaal schuin gemaakt zijn, een enkele tussendoor is leuk voor de afwisseling. Verder vind ik de kleuren wel erg fel.
Heb je nog meer klassiekers?
                    Wel vind ik jammer dat ze allemaal schuin gemaakt zijn, een enkele tussendoor is leuk voor de afwisseling. Verder vind ik de kleuren wel erg fel.
www.casarodriguillo.com
            Het pannen is zeker goed gelukt! Alle foto's zien er op het eerste ook goed en scherp uit 

Ja, er zijn nog genoeg klassiekers, ook van de static display. Alleen ben ik daar nog niet helemaal klaar mee met uitsorterentomleeuw schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:07:
Pannen is volgens mij wel goed gelukt.
Ik heb de kleuren idd lekker fel gehouden, vondt ik mooier dat het grauwe vanwege het weer
edit:
ze zijn idd schuin genomen, ik vind het lekkerder om schuin te pannen, ligt de camera iets beter in de hand heb ik het idee
[ Voor 11% gewijzigd door ThunderNet op 13-08-2005 17:14 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
            He, pleuris, moet ik er zeker ook een paar posten, met toestemming van TS uiteraard 
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:
                    Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
            Leuke detail opnamen WhizzCat!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
  4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
 4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Tnx, ik heb ook nog wel wat panning opnamen trouwens, @ http://whizzcat.bikkelsinc.nl/pics/tttwixx schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:28:
Leuke detail opnamen WhizzCat!
Die zijn imho wat minder, maar goed, ik wil Thunders topic niet te vol spemmen met pics van mij
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
            schitterende foto's. 2 en 3 zijn een beetje té schuin, de rest stoort niet. Geeft juist een gevoel van snelheid, imho 

Pagina: 1