Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CIP] BatCase

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.438 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Deslaw schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:51:
Ok, ik zal eerlijk zijn. Het ziet er niet uit vind ik
Daar ben ik het mee eens. Het spijt mij zeer, smaken verschillen.

Het ziet er rommelig en gewoon lelijk uit. Ik zie zelfs niet hoe de vorm in de verste verte moet gaan gelijken op de contouren van het origele figuurtje op de doos (wat ook al knap lelijk is eigenlijk), wat ik hier op de fotos zie is een samenlassen vormen (allez ik ja, ik zie wel een lijf en een kop en vleugels natuurlijk, duh, maar goed...)

Maar toch, je lijkt je wel te amuseren dus ga vooral verder :)

(mag ik vragen hoe en waar je dit gaat gebruiken. Zoiets zet je toch niet op je kamer, en zelfs op verplaatsing wil ik daar nog niet dood naast gezien worden :) )

Om on topic te zijn: heb je nooit een andere constructiemethode overwogen?

Ipv van metaal werken met polyester/glasvezel/epoxy. En dus eerst een mal maken. Deze super zware constructie is echt over the top. Dit is meer iets voor het armour van een APC of zo :)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Ok, ik zal eerlijk zijn. Het ziet er niet uit vind ik, het ziet er uit als een hoop schroot etc. etc. Ik geef toe, ik heb geen vermogen om te fantaseren wat dit wordt. Maar ik weet wel, dat het uiteindelijk heeeeel mooi wordt. Dus daarom stop ik nu met zeiken. Veel succes, al ziet het er niet mooi uit, het ziet er wel veelbelovend uit..haha. Oja, btw, ga je een soort van nep-haar gebruiken voor de bekleding? Of neem je de volgende keer je haar mee na het bezoekje aan de kapper :9 (ben niet grappig :r)
alsof ed al klaar is. wacht tot je alles hebt gezien. jij vind de puinzooi in de kieren van je bank ook niet mooi.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Nja, het ding is nu graflelijk ja, helemaal mee eens. Maar, hij is nog lang niet af? Zoals mijn bovenbuurman al zegt, maar verdomd weinig dingen zijn mooi als ze half-af zijn. Een soufle ook niet, trouwens :+ Ik ben HEEL erg benieuwd hoe ie gaat worden, de "vacht" lijkt me nog het lastigste. Benieuwd hoe dat gaat gebeuren. Die klauwtjes zijn tof trouwens :Y) Veel succes met die mod, respect hoe je die opbouw doet _O_ getuigt van goed gevoel voor techniek =) en nu weer terug je schuur in >:) succes!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 01:06 ]

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:39:
(mag ik vragen hoe en waar je dit gaat gebruiken. Zoiets zet je toch niet op je kamer, en zelfs op verplaatsing wil ik daar nog niet dood naast gezien worden :) )

Om on topic te zijn: heb je nooit een andere constructiemethode overwogen?

Ipv van metaal werken met polyester/glasvezel/epoxy. En dus eerst een mal maken. Deze super zware constructie is echt over the top. Dit is meer iets voor het armour van een APC of zo :)
Heb je eigenlijk, behalve plaatjes gekeken, ook maar iets gelezen in dit topic? Zoals de allereerste post bijvoorbeeld? En als Ediejo echt een "case" kan maken die lijkt op die vleermuis, dan vind ik dat fantastisch. Zeker omdat er van de vleermuis enkel maar die afbeelding bestaat en het dus ontzettend moeilijk is om van 2D naar 3D over te gaan. Maar blijkbaar zit het allemaal in zijn hoofd en weet hij al hoe het er zal uitzien en hoe hij het moet opbouwen. Het inzicht van een kunstenaar eigenlijk. En of de vleermuis op die doos nu mooi is of niet, maakt niet echt iets uit eigenlijk aangezien de case toch voor Point of View is. Zoals dus in de TS staat.

[ Voor 61% gewijzigd door D-Three op 19-01-2006 01:32 ]

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Krizzie

Progressive Music \o/

En er staat dus ook dat de "case" op evenementen komt te staan, en niet in zijn kamer (geen iedee waar Ed zijn comps neer zet :P ) ;)

Geluidswolk

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

ik zal ook eerlijk zijn, in het begin dacht ik echt van " auwch, lelijk "
maar met de laatste updates bij, zie ik het echt nog goed aflopen, het begint er echt op te lijken! _/-\o_

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
OMG en wel om het hardst roepen dattie mooi wordt :P
Ik vind m zelf gewoon nog niet af, maar heb er wel hoge verwachtingen van. Mag het ding ook nog niet helemaal lijken? Daar is et een CiP voor :)

There is no replacement for displacement!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
Ok, ik zal eerlijk zijn. Het ziet er niet uit vind ik, het ziet er uit als een hoop schroot etc. etc. Ik geef toe, ik heb geen vermogen om te fantaseren wat dit wordt. Maar ik weet wel, dat het uiteindelijk heeeeel mooi wordt. Dus daarom stop ik nu met zeiken. Veel succes, al ziet het er niet mooi uit, het ziet er wel veelbelovend uit..haha. Oja, btw, ga je een soort van nep-haar gebruiken voor de bekleding? Of neem je de volgende keer je haar mee na het bezoekje aan de kapper :9 (ben niet grappig :r)
er komt zoals ik het begreep een laag polyester over dit frame..

Verwijderd

euh ed, no offence maaruh, werk jij ook nog weleens, het lijkt net alsof je 24 uur per dag aan die mod werkt zo snel gaat het. Het zal misschien ook wel wat te maken hebben met het werk wat je normaal doet (metaalbewerking gok ik :P)

Wel heel mooi gedaan hoor echt ongelooflijk hoeveel tijd en toewijding je in zo'n casemod steekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 19:55 ]

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik heb niet alle 13 pagina's gelezen, maar is het mischien een (goed) idee om papier mache om het omhulsel te maken???
Dan kan je de Bat beter namaken (lijkt mij tenminste, aangezien de Bat meer op Darkwing Duck lijkt...(acht die goeie oude kindertijd met darkwingie op tv... zucht :P ))
En na de mache de Bat (Darkwing :P ) spuiten ofzo...

offtopic:
Misschien kan je je Bat wel Darkwing gaan noemen ofzo :D

PS: _/-\o_ :D _/-\o_ voor je Mod (tot nu toe) :+

Edit: ik lees net ook dat er polyester erom komt... :| :/

[ Voor 18% gewijzigd door Greyh0und op 19-01-2006 20:14 ]

Greyh0und

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• D-Three
Waarom laat je eigenlijk die reservoirs zitten? Zelf zou ik bang zijn om die dingen te beschadigen. Want zo lomp ben ik wel :P

Verwijderd

jij wel :P de heer Ediejo niet O-) _/-\o_

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Darkwing duck dat word het :D

Ben benieuwd hoe het gaat worden als je hem echt kunt gaan "aankleden"

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jammer dat sommige mensen alleen plaatjes kijken en niet lezen, want anders hadden sommige opmerkingen hier niet eens gestaan. Ediejo laat hier stap voor stap zien hoe hij de case bouwt en elke update laat zien dat ie meer begint te lijken op het plaatje van POV. Dan wordt ik een beetje moe als mensen opmerkingen plaatsen dat ie niet lijkt, terwijl ze niet eens gelezen hebben dat het metaal een soort van frame is. Lees eerst eens alles voor je begint te roepen en soms is het ook wel handig als je wacht tot iets af is voor je iets afkraakt. Ben verdomme blij dat iemand zoveel tijd steekt in het stap voor stap tonen van de bouw. Pffffffff dat moest ik effe kwijt.

• TommyGun
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Ziet er gaaf uit hoor! Lijkt idd op een robot :D

Ga zo door! *Bookmarked

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• New Genious
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Dit doet me denken aan modelbouw; alleen op grotere schaal en veel moeilijker.
Je steekt er véél tijd in, het begint er iets op te lijken, en dan heb je het verbluffende resultaat :*)

Het ziet er naar uit dat hij heel vet gaat worden! _/-\o_

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 20-01-2006 07:06 ]

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

De meest nutteloze dingen zijn vaak ook erg vet, dat bewijst deze mod maar weer eens :D Erg netjes dat je het zo vanaf nul kan opbouwen, respect hoor!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
ediejo ik zie nog nix in je mod, maar aangezien je vorige mod ook uber was zal deze ook wel weer super goed worden _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door Heaget op 20-01-2006 10:22 . Reden: oeps ging ff wat fout... ]

Verwijderd

Ik vind het zeker weten een super gruwlijke mod!
Ben toch wel jaloers dat je een werkplaats tot je beschiking hebt! :P

En ff over de mensen die het er nu nog rommlig uit vinden zien, er komt nog paint op en afgebraamd enzo.
Ik heb ook veel gewerkt met metaal (opleiding) dus je mag wel van me aannemen dat dit een super gruwlijke mod gaat worden :P

Verwijderd

Is het geen idee om een TFT in de buik te plaatsen ? Zou wel vetjes zijn.. Dus waar je nu de case ziet.. Moet wel een 15" in passen lijkt me :)

Edit : Met touchscreen })

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 11:17 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:12

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:16:
Is het geen idee om een TFT in de buik te plaatsen ? Zou wel vetjes zijn.. Dus waar je nu de case ziet.. Moet wel een 15" in passen lijkt me :)

Edit : Met touchscreen })
Je kan natuurlijk ook even de TS lezen
In het lijf van de vleermuis komt het mobo
En aangezien deze 'case' voor promo doeleiden zal worden gebruikt waarin het juist gaat om de videokaarten lijkt het me dat deze in beeld moeten zijn.

Ga zo door Ed _o_

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Just_I schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:28:
[...]

Je kan natuurlijk ook even de TS lezen

[...]

En aangezien deze 'case' voor promo doeleiden zal worden gebruikt waarin het juist gaat om de videokaarten lijkt het me dat deze in beeld moeten zijn.

Ga zo door Ed _o_
En wat moet er in de topicstart staan dan ? En als het een promo word gebruikt die maar een leuke wallpaper :p

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Edie, weer eens een gewiekste mod! ;) Ik zag laatst een mod waar ze met ZUUR de lasnaden en dergelijke hadden opgelost. Ook gaf dit deels een mooi effect als het gaat om het even krijgen van al het metaal. Misschien een overweging? Leuke zoutzuuroplossing ;) Of ga je het echt allemaal handmatig polijsten? anyways,... succes,..

Irrelevant by default - rm -rf /

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• D-Three
Ediejo schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:12:
Waar ik de vleermuis mee afwerk hou ik voor me.
Dat had je toch al verklapt? :)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Het begint er al echt op te lijken :) en ik hoop dat de bekleding ervoor zorgt dat dat donald duck hoofd veranderd in een mooie vleermuis kop. Is je mod trouwens in mei ook te bewonderen op regroup ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:07 ]

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

_/-\o_ Edje , Super!!!!!!!
Die vleugels zijn te gek zo man :)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:39:
Ik zie zelfs niet hoe de vorm in de verste verte moet gaan gelijken op de contouren van het origele figuurtje op de doos (wat ook al knap lelijk is eigenlijk), wat ik hier op de fotos zie is een samenlassen vormen (allez ik ja, ik zie wel een lijf en een kop en vleugels natuurlijk, duh, maar goed...)
Aanschouw, gij ongelovige :P
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/222/ediejo1dz.gif

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Probeer die fotoshop is te editten naar de andere vleer muis lijkt mij iets makkelijker/realistiser.

Looks good Ed >:)

Revive the guild!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 19:40
Ik volg deze mod inmiddels al sinds het begin en het ziet er echt SUPER uit!

Erg goed werk Ediejo :)

Alleen als ik naar het plaatje hierboven kijk dan mis ik toch wel de oren van de vleermuis. Ik zie ze wel maar ze lijken er niet echt op. Hopelijk komen die er op een of andere manier net zo uit te zien als op de originele foto. Dan ben je ook meteen van dat Darkwing Duck verhaal (lees gezeur :+) af.

Verder ga vooral zo door en ik kan niet wachten tot je met het polyester gaat beginnen!

• __Deathscythe__
  • Laatst online: 12:40
super mooi werk man! ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ediejo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:15:
[...]

Las je die dan aan de rest vast, dan krijg je ook een beeld van het geheel. 2,7 meter breed. Ik weet niet of de Extreme Lian Li de hoogste pc is, deze is zeker de breedste. En lijkt het nu nog op een verstandelijk gehandicapte Blackcrown? Er uitzien als zo'n lichaamelijk gehandicapt persoon met van die hele korte armpjes. ;)

[...]
Lol, het ziet er nu idd al veel beter uit. Vind de armen eigenlijk maar lang :X Ik begin er iig wat meer vertrouwen in te krijgen. Ga zo door zou ik zeggen!

• Krizzie
  • Nu online

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik bedenk me net he. :P

Hoe werk je de kabels weg? En dan bedoel ik dus de vga kabels enzo, krijg je dadelijk zoon kabelbrij uit z'n zij. :X

Geluidswolk

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18

drooger

Falen is ook een kunst.

Dit wordt zeker een mooi werkje, 'k volg hem ook al vanaf het begin. Toch mooi om te zien hoeveel tijd en moeite in sommige casemods(casebuilds) worden gestoken, zeker waard.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 09:18
Ediejo, wat een prachtmod! Ik vind hem nu al sjiek, maar lijkt net of jouwn pop lacht:p en dat doet het poppetje op de doos totaal niet.

Verwijderd

T i M schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:03:
Ediejo, wat een prachtmod! Ik vind hem nu al sjiek, maar lijkt net of jouwn pop lacht:p en dat doet het poppetje op de doos totaal niet.
Komt uiteraad door de ogen.. Nooit poppetjes getekent vroeger ? De ogen + wenkbrouwen zeggen hoe iemand zich voelt..

Als er met poly gewerkt gaat worden en er meer model in gaat komen word het heel anders..

Ben de enige die hier 100% vertrouwen in hebt geloof ik :D Hij ziet er erg goed uit.. Nu al !

• Krizzie
  • Nu online

Krizzie

Progressive Music \o/

Ediejo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:37:
@Krizzie, alle kabels voor toetsenbord, muis, lan, plus monitor komen aan de achterkant van de piramide. ;)
Mag ik vragen hoe? :P

Ga je de connectors modden zodat ze meteen een scherpe bocht maken? :)

Geluidswolk

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
ook nog eens komen kijken: damn vordert goed
en wrs is de afwerking weer netjes in orde zoals bij de vorige eh.

enkel 1 puntje zoals hierboven ook al ergens vermeld:
als je foto en case vergelijkt dan lijkt het alsof de ogen toch net beetje fout zitten...

are: in de case staan zo om't zo te zeggen "op de snavel"
op de foto staan ze er meer naast

mss was het iets beter om die dekplaten nog meer te laten inzaken en ze iets meer uiteen te brengen die reservoirs ...heb je ook iets meer plaats om die groene kap er over na te maken.

Maar ja dit is natuurlijk nog zonder de aankleding, en wie weet of dit dan nog zo duidelijk is eh

Ik wacht netjes af, geneit van de update's en hoop ooit ook iets dergelijks te kunnen maken.
't is een beginnersdroom om dergelijke case's te kunnen bouwen.

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 83% gewijzigd door Ediejo op 22-01-2006 10:26 ]

• Krizzie
  • Nu online

Krizzie

Progressive Music \o/

Ediejo schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:21:
@Krizzie, Wel eens van verleng kabels gehoord? ;)

@soulrider, straks zie je bijna niks meer van zijn ogen die vallen voor een deel onder dat groene ding wat hij op zijn kop heeft. Nu bepalen die reservoirs de uitstraling van zijn kop. Omdat die imo erg prominent aanwezig zijn.
Ik volg je niet helemaal? Wat heeft een verleng kabel met het uisteken van een connector te maken? :P :?

Ik doelde op de connectors die aan de zijkant gaan uitsteken. :) (de vga kabel etc. :) )

Hoe ga je die wegwerken?

Geluidswolk

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik denk dat de connectoren van het moederbord (bij de backplate) niet uit de buik steken. Dat als je er een verlengkabel op aansluit, deze nog steeds in de buik zit. Dan kan je zelf een gat maken waardoor alle kabels naar buiten komen ;)

Verder heb ik het nog niet gezegd, maar dit wordt (weer, maar dan heel anders) een super case _/-\o_
Ben heel benieuwd hoe je de huid gaat vormen

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Krizzie
  • Nu online

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik moet een bril kopen. :X Was me helemaal niet opgevallen dat het backpanel naar beneden stond. 8)7

Geluidswolk

Verwijderd

je moet btw wel erg naar beneden bukken om een dvd in de dvdspeler te kunnen doen :P die ligt bijna op de grond ;) niet dat je die vaak zult gebruiken ofzo :)

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
Ediejo schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:21:
@Krizzie, Wel eens van verleng kabels gehoord? ;)

@soulrider, straks zie je bijna niks meer van zijn ogen die vallen voor een deel onder dat groene ding wat hij op zijn kop heeft. Nu bepalen die reservoirs de uitstraling van zijn kop. Omdat die imo erg prominent aanwezig zijn.
daarmee dat ik het zelf al aangaf:
dat ik afwacht tot enmet de aankleding en afwerking om dan pas te "oordelen".
Nu kan er idd enkel een gedacht gevormd worden van hoe het er dan mss uitziet.

Ik wacht netjes af, en ben benieuwd hoe het er gaat uitzien.
maar zoals we bij de vorige gezien hebben: 't gaat er eentje worden :o :9~ _/-\o_
hoe dan ook: deze beginner volgt de Bat-CiP tot finish :)

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Hij word wel vet:)
Is het geen idee om hier je beroep van te maken ?
anders kan je vast ook wel als smid aan de slag ( als je dat nog niet was)

Respect man!

"Stilte, een gat in het geluid...."

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Flapietoetoe schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:57:
Hij word wel vet:)
Is het geen idee om hier je beroep van te maken ?
anders kan je vast ook wel als smid aan de slag ( als je dat nog niet was)

Respect man!
Ediejo doet dit al enige tijd en volgens mij ook redelijk professioneel! btw, hamertje slaan als smid is iets anders als casemodgodje spelen!

[ Voor 21% gewijzigd door sniek op 23-01-2006 15:42 ]

Irrelevant by default - rm -rf /

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• D-Three
Boormachines dienen daar niet voor! :P Keep up the good work! :)

Verwijderd

met deze foto's lijkt het idd een beetje op OCC toen ze de NY-motor gingen maken :P

maar weer een erg mooie update.. Ga zo door :)

• __Deathscythe__
  • Laatst online: 12:40
nice trick _/-\o_ wel cool om te zien hoe je met een draaibank werkt, ook al kan ik er niet mee werken

• bibawa
  • Laatst online: 13-04-2008
Misschien een stomme vraag: maar wat ben je daar op die draaibank juist aan het doen met die boormachine? 8)7

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
Eurm, die punt aan de staart, komt die nog of laat je die weg ivm de optical ruimte ?

Het begint nu echt wel minder donald duck look te hebben, ook al vind ik em nog niet aggressief genoeg qua look, maar dat kan polyester best oplossen :p

[ Voor 48% gewijzigd door PeGys op 24-01-2006 20:22 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

voor mensen zoals jij heb ik maar 2 woorden voor:

Ultimate Respect :) _/-\o_
alles met de handgemaakt en uit het niets opgebouwd :) erg nice. Wat word je volgende project? Een metalen tank op schaal 1:4? })

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

He Ediejo, heb jij heel toevallig iets als metaalbewerking gevolgd op school?

Dit is echt bezopen, iemand die zo handig is met metaal, dat zie je niet veel en dan zeker de fantasie en creativiteit, echt perfect gewoon. Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Keep up the good work _/-\o_

• mithras
  • Niet online
Ik wist dat je een werkplaats had, maar die skills met de draaibank en die 90 graden (zo ziet het eruit) in die nagel zijn écht goed _/-\o_

En het idee / order voor een nieuw project is nu al binnen :7
Is een kleine hint om deze tweakers' fantasie te prikkelen niet een leuk idee :+

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:17:
He Ediejo, heb jij heel toevallig iets als metaalbewerking gevolgd op school?

Dit is echt bezopen, iemand die zo handig is met metaal, dat zie je niet veel en dan zeker de fantasie en creativiteit, echt perfect gewoon. Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Keep up the good work _/-\o_
Hij vertelde bij een update waar ze een boor gebruikten om dat ding te laten draaien, "als ik dit op school had gedaan,...", dusja, zal wel metaalschool geweest zijn zeker... ;)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Als ik naar het POV-plaatje kijk zie ik dat de vleugels veel verder omhoog staan dan die van jouw vleermuis. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb er trouwens ook wel vertrouwen in dat het eindresultaat erg gaaf gaat worden 8)

• donschibus
  • Laatst online: 14-03-2021
Hello mr BuijsMaster, o God of tha Mod....

Als ik heel eerlijk ben is het POV beest niet mooi, wel monsterlijk.... As it is supposed to be!! Dat je mod dan niet mooi wordt is logisch, toch? Dattie MONSTERLIJK VETJES wordt, is iets anders maar net zo zeker als dattie lelijk is.... :9~

Ik weet zeker dat deze mod meer publiek gaat trekken dan die van vorig jaar! En die deed het al een stukkie beter dan de toch best apetijtelijke vrouwen in de stand ernaast! haha... maar had je dan ook bij moeten zijn, nietwaar Ediejo?

Ofwel, casemodcompo@CEBIT (als die er is):

EAT YOUR HEART OUT FOR THIS IS THE ONLY TRUE WINNER!!!

_/-\o_

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

donschibus schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:29:
Hello mr BuijsMaster, o God of tha Mod....

Als ik heel eerlijk ben is het POV beest niet mooi, wel monsterlijk....
Nu issie nog lelijk (hij lijkt op darkwing duck :P) maar dat gaan ongetwijfeld afgewerkt worden 8)

[ Voor 45% gewijzigd door Greyh0und op 25-01-2006 14:43 ]

Greyh0und

• donschibus
  • Laatst online: 14-03-2021
Greyh0und schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:42:
[...]

Nu issie nog lelijk (hij lijkt op darkwing duck :P) maar dat gaan ongetwijfeld afgewerkt worden 8)
Ben bang dat je me niet volgt: het beest zelf, de BAT van POV is an ugly mother! Ofwel, mod zal zeker überMOD zijn, maar van een lelijk beest........ Zie het als een perfecte miniatuur van een lelijke auto (SSan YYong o.i.d. bijvoorbeeld), zelfs een perfecte miniatuur maakt die auto nog niet mooi, hoe goed de miniatuur ook is afgewerkt en hoe goed de -originele- auto ook in elkaar is gezet.... 't blijft gewoon een lelijk ding....

Maar WTF???!!!
Hier komt wel een zeer mooi afgewerkte ÜBERSCULPMOD te staan..... en dan is niet belangrijk meer of de beeldtenis mooi is of niet, Edje heeft hier gewoon gekozen om een van de IMAGES van POV in 3D uit te voeren. Niet minder dan dat.....(hij werkt immers puur vanaf een plaatje van de voorkant)....

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:38
Ik weet nog dat ik een poosje gelden deze CIP voor t eerst tegenkwam (toen was t nog in beginfase, net schetsen af enzo, net piramide geloof ik) en toen d8 ik: O my god, waar begint die gek aan??!!!
Maar ik denk nu dat die gek wel heel verrekte goed op weg is ;) Ik kan nie w8en tot je begint met plamuren, en ik zou iets aan de oren doen

Joejoe!

Verwijderd

Ediejo, deze gaat zeker meer publiek trekken :) Een modded lian li begint ook alweer een beetje 'standaard' te worden :X Ze zijn wel mooi en zo, maar je ziet ze tegenwoordig steeds vaker en hebben de vorm van een pc. Dit is gewoon een monster :D

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
ediejo : deze mod is gewoon zo vet, hier wil ik zelfs van verliezen :D bij deze dus : UberSculpCaseCon

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 26-01-2006 21:38 ]

• Diabolical
  • Laatst online: 02-10-2023
Goddamn ediejo.. die tanden maken het geheel een stukje "echter".

Gave "mod" _/-\o_ of beter gezegd, ÜBERSCULPMOD zoals Donschibus al schreef....

Damn.. die metaal skillz... kun je daar een beetje van deze kant op sturen? :P

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• mithras
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten tot je die polyestherlaag erop hebt zitten!
Echter zou ik je wel willen vragen om je update-posts (en je TS) te editten door ff op 'check images' te klikken. Heel het topic verspringt namelijk als je de laatste post wil zien, met die width en height in je img verscholen gebeurt dit niet ;)

Verwijderd

nice update :)

nu op naar het polyester :)

• Touchdomex
  • Laatst online: 13:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Komen er ook nog booskijkers op. Hij kijkt zo vriendelijk. Hij heeft iets weg van een vriendelijke meneer vleermuis( net een figuurtje uit de fabeltjes krant :P ) Voor de rest keep up the good work hij wordt echt heeel goed

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 21:51

VisionMaster

Security!

een woord ... :

Beest-achtig

[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 27-01-2006 00:25 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Nu lijkt je case op een krokodil :P

Maar goed werk!!! Hij begint steeds meer te lijken!!

En ga je je case nog een naam geven of hou je gewoon de "Batcase" naam... B)

Al had je mischien de hoektanden iets groter maken om het meer hoektanden te laten worden of had je er een reden voor?

[ Voor 29% gewijzigd door Greyh0und op 27-01-2006 09:34 ]

Greyh0und

Verwijderd

Damn, die ziet er ernstig beestachtig/Evil uit! >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 11:36 ]

• El-Loco
  • Laatst online: 10:33
Mod?

Je kunt het eigenlijk geen mod meer noemen, want er wordt niks aangepast :+ .

Volgens mij wordt dit heel gaaf wanneer het af is, en al helemaal omdat het vanaf het eerste stukje zelf is gemaakt. Super. :)

Verwijderd

je mag er niet eens meer over straat verboden wapenbezit is het :P
dawn wat een gruwlijk ding zeg O+

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Verwijderd

zou idd een beetje jammer zijn, al dat bloed op dit mooie beestje :P

Verwijderd

Bloed maakt hem wel super realistisch. Airbrush wat bloed rondom de mond later. En evt. op de vleugels. Dan wordt het echt een moord mod.

• Xcist
  • Laatst online: 17-11 14:01
>:) doe dat ja maak direct ff in de hoektanden 2 buisjes waar rode vloeistof uitkomt :9 whehehe

trouwens hoe maak je de vleugels stof, polyester ??

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:14
Ik zeg 1 woord = :

KUNST

ED je gaat je skillz na Cebit 06 zeker moeten ver4voudigen ;)
Om deze te kunnen evenaren :)

Verwijderd

Ed : Wat ga je eigenlijk tegen de roest doen ? Je ziet nu toch al lichte roestvorming.. Krijg je later daar geen problemen mee ?

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:35

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 10:07:
Ed : Wat ga je eigenlijk tegen de roest doen ? Je ziet nu toch al lichte roestvorming.. Krijg je later daar geen problemen mee ?
Dat is oppervlakkige roest :)
Even met staalwol erover en het is klaar, daarna metaalbeschermer erover en klaar is kees,

@ ed... dude... echt... respect !

De Nederbelg !

• mithras
  • Niet online
Even ter illustratie hoe de verwachtingen zijn voor de volgende case >:)

Afbeeldingslocatie: http://stuff.juriansluiman.nl/grafiek.jpg

Ik moet toch wel zeggen dat samen met Robertstoppels Ediejo echt wel het meeste respect verdient in deze GoT CM-scene _/-\o_

Maar eigenlijk vind ik het wel schraal is dat je die backplate gebruikt hebt. Dat kon je dan weer niet zelf. Pfff :> Dan had je het ipv Casemod echt een Übersculpmod mogen noemen :9~

En wordt echt steeds benieuwder naar die polyester laag d:)b

Ja, thanx voor het check image, het verspringt duidelijk heel veel minder bij het laden

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Mithras86 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:28:
Even ter illustratie hoe de verwachtingen zijn voor de volgende case >:)

*pic*

Ik moet toch wel zeggen dat samen met Robertstoppels Ediejo echt wel het meeste respect verdient in deze GoT CM-scene _/-\o_

Maar eigenlijk vind ik het wel schraal is dat je die backplate gebruikt hebt. Dat kon je dan weer niet zelf. Pfff :> Dan had je het ipv Casemod echt een Übersculpmod mogen noemen :9~

En wordt echt steeds benieuwder naar die polyester laag d:)b

Ja, thanx voor het check image, het verspringt duidelijk heel veel minder bij het laden
Je schat Ediejo te laag in: zie pic :P

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/6669/images/603/496748/EvDC4A.jpg.jpg

Greyh0und

• mithras
  • Niet online
Nee, maar ik heb idd geen axis toegevoed. Misschien was het nodig om te zeggen dat de LianLi al onderaan stond bij 'Ediejo mods', oftewel dat de onderste 0,00001 pixel eigenlijk de rest van de case-mods betrof :+ .
Het ging meer om "de stijgende lijn der verwachtingen" die hij hierdoor weet op te wekken :*)

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Topicstarter
Op verzoek verwijderd

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Off-topic posts die niet over deze mod gaan maar bijvoorbeeld over wat er in het verleden in contests gebeurd is, gaan onafhankelijk van verdere inhoud meteen richting trashcan. Wees dus gewaarschuwd.