Toon posts:

MX3100 functioneert niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus vandaag de MX3100 gehaald. Deze bestaat uit de lasermuis MX 1000 en het toetsenbord MX 3000. In windows werkte alles naar behoren. Totdat ik ging gamen. Als ik rondliep (w/a/s/d) en dan mijn muis bewoog kon ik geen andere toets indrukken. Als ik aleen de muis gebruikte werkte alles. En ook alleen het toetsenbord functioneerde goed. Alleen als ik ze samen gebruik wat voor mij essentieel is stoort het elkaar. Ook in windows geprobeerd. Als ik dit tik en ik beweeg mijn muis dan kan ik niet meer tikken. Het klinkt raar maar ik weet het echt niet meer. Heb de nieuwste software van logitech erop gezet en ook al geprobeerd zonder maar dit haalt niet uit. Het lijkt mij dat dit niet hoort. Ook al het toetsenbord van de ps2 af gehaald en op de usb gezet maar dit haalt ook niet uit. Tips zijn meer dan welkom.

Verwijderd

de lader op de goeie poorten gesloten??
ehh conflicten messchien moet je onder hardware kijken.

ik heb dit toetsenbord ook net maar 2 dagen en het werkt hier prima.

Verwijderd

Topicstarter
Jep alles goed aangesloten. Nu dus de mx1000 op ps2 en mx3000 op usb. En een normaal toetsenbord op de keyboard ps2. Deze werkt wel normaal. Zonet even alles dichtgedaan maar probleem houdt vol. Nu nog even save mode proberen. maar denk niet dat dat uithaalt.

//EDIT

Fmode toets haalt wel iets uit maar verhelpt niet. Safe mode hielp ook niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 16:41 ]

Verwijderd

Ik heb hier hetzelfde probleem....

Maakt niet uit wat voor een spel ik speel, zodra ik gelijktijdig de muis en het toetsenbord gebruik (dus bijvoorbeeld rennen en rondkijken) dan kapt het toetsenbord ermee totdat ik de muis stop.
Dan treed het toetsenbord pas weer in werking. Zeer irritant! Niemand anders met hetzelfde probleem??

Verwijderd

O.k.! Hier is het probleem opgelost :*)

Het was een nog al eenvoudige oplossing :O

Ik heb de ontvanger een beetje rondverplaatst totdat het werkte. Waarschijnlijk stoorde de ontvanger met het beeldscherm of gaf hij de muis prioriteit. Ik heb de ontvanger nu naast het beeldscherm gezet (eigenlijk recht voor het toetsenbord) en nu werkt het als een trein. Muis en toetsenbord liggen nu op ongeveer dezelfde afstand van de ontvanger. Dit betekend trouwens automatisch dat het niet aan het beeldscherm heeft gelegen. Aangezien de ontvanger nu pal naast het scherm staat en hiervoor op een centimeter of 20 ervandaan....

Misschien dat dit ook de oplossing voor jou is KwindoMc?!