[XP 64] WMP 10 geeft geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 12:32
Met alle andere programma's zoals WinAmp of DIVX heb ik wel geluid echter wanneer ik via WMP 10 een MP3'tje of een film wil afspelen heb ik geen geluid.
Als ik dan bij "Tools'> "Options"> Tabblad " devices" op "speakers" klik en dan op 'Advanced' krijg ik de windows melding dat ie de "MMDRIVER.INF niet kan vinden of dat ie niet aanwezig is in de System32 map. Deze is echter wel aanwezig.
Vanaf de XP64 CD WMP verwijderen en opnieuw installeren mocht niet baten.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[google=mmdriver.inf] levert een zee, vooral x64 gerelateerde oplossingen, daar al eens gekeken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• stretch
Zekers heb ik daar al gekeken anders had ik hier deze post niet geplaatst.
Ik kan geen oplossing vinden voor dit probleem.
Ook heb ik met het commando 'EXPAND' de driver vanaf de CDrom weer terug gezet, reboot maar tot nu toe heeft niets geholpen.
Het lijkt wel gebeurd te zijn na de installatie van DIVX player maar helemaal zeker ben ik hier niet van.
De link tussen WMP en een driver lijkt corrupt te zijn en de originele inf file terug zetten alleen helpt niet.
Ook heb ik DIVX player al verwijdert maar ook dit levert geen goed resultaat op.
Maar ja, ik zoek verder...If all else fails>>.Format c maar weer.
Het hele vage is dat ik wel gewoon geluid heb via WinAmp of een andere prog en de windows geluiden doen het ook gewoon.
Alleen WMP 10 niet (meer).

[ Voor 15% gewijzigd door stretch op 13-08-2005 17:13 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Oke :) Vermeld de info in deze post even in je startpost voortaan, anders is het nogal lastig om er achter te komen wat je allemaal geprobeerd hebt :P Installeer anders SP2 eens opnieuw? Of kan dat niet op X64? * sanfranjake nogal x64 n00b :+

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• stretch
XP64 Zit nog op SP 1
Voor zover ik weet is er nog geen SP2 uit voor XP64.

System Restore bood uitkomst.Alles draait nu weer. :)
Nu uit zien te vogelen waarom het onderuit ging.... :( 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door stretch op 13-08-2005 17:26 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
stretch schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:45:
Als ik dan bij "Tools'> "Options"> Tabblad " devices" op "speakers" klik en dan op 'Advanced' krijg ik de windows melding dat ie de "MMDRIVER.INF niet kan vinden of dat ie niet aanwezig is in de System32 map. Deze is echter wel aanwezig.
Ik heb zelf wel geluid met wmp onder x64, maar ik krijg wel exact dezelfde fout bij het tabblad devices in wmp. Waarschijnlijk is het dus iets anders wat jouw probleem veroorzaakt.

Heb je niet per ongeluk ergens iets op mute staan in wmp :? Dit heb je vast al nagekeken, maar ik vraag het maar even voor de zekerheid :P.
Pagina: 1