Ik heb een probleem met win xp op een computer,
als je windows gewoon opstart krijg je na verloop van tijd wel de achtergrondafbeelding te zien,
maar voor de rest niks, geen start balk en ook geen pictogramman.
De muis knoppen reageren ook niet, alleen ctrl alt del doet iets.
Ik heb gezocht en gevonden dat ik windwos+e of ctrl+esc kan gebruiken om toch mn startbalk te krijgen, je raad het al, dit werkt ook niet.
Dan denk ik, starten in veilige modus en daar scannen,
maar bij het inloggen op veilige modus blijft hij hangen op het zwarte scherm met de muis aanwijzer.
Ik heb al geprobeert via de console een fixtboot te doen, dit had ook geen succes.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat er aan de hand is, ik denk een virus, maar zonder veilige modus/ netwerkkaart kan ik ook niet vanaf een andere pc scannen.
De pc is niet van mezelf dus ik weet niet precies hoe dit veroorzaakt is.
als je windows gewoon opstart krijg je na verloop van tijd wel de achtergrondafbeelding te zien,
maar voor de rest niks, geen start balk en ook geen pictogramman.
De muis knoppen reageren ook niet, alleen ctrl alt del doet iets.
Ik heb gezocht en gevonden dat ik windwos+e of ctrl+esc kan gebruiken om toch mn startbalk te krijgen, je raad het al, dit werkt ook niet.
Dan denk ik, starten in veilige modus en daar scannen,
maar bij het inloggen op veilige modus blijft hij hangen op het zwarte scherm met de muis aanwijzer.
Ik heb al geprobeert via de console een fixtboot te doen, dit had ook geen succes.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat er aan de hand is, ik denk een virus, maar zonder veilige modus/ netwerkkaart kan ik ook niet vanaf een andere pc scannen.
De pc is niet van mezelf dus ik weet niet precies hoe dit veroorzaakt is.