Upgrade videokaart of niet ( DILEMMA )

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Betreft topic Dilema

Blijkbaar vond dion_b het een idee om mijn topic te sluiten.

Inderdaad had hij wel gelijk dat de topic titel verkeerd was. Mijn reactie over de juiste kaart zoeken, dat ga ik inderdaad doen maar was niet de reden van de titel. En uiteraard ben ik al aan het rondneuzen geweest op diverse sites, oa Toms Hardware. De tip van Futuremark vind ik erg nuttig, was ik zelf nog niet op gekomen.

Jammer dat op deze manier moderators topics sluiten, ik was op zoek naar mensen die hetzelfde Dilemma hebben gehad en toen hebben gekozen voor de videokaart upgrade, daar is een forum toch ook voor bedoeld, alles is te vinden op www.

Voor een ieder die gereageerd heeft, dank ik ik doe inderdaad een goedkope upgrade van mij grafische kaart en ga hierna mijn gehele systeem upgraden.

O ja dion_b je mag dit topic sluiten :X

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
mail dion_b anders, hij zal best willen reageren via e-mail als de opzet van je e-mail bericht vriendelijk is :)

Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! idd :X

Je hebt je accoord verklaard met de GoT registratievoorwaarden, hou je er dan ook aan aub :Z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.