Worden de resoluties steeds hoger, gaan ze de fonts steen kleiner maken.. Wat is het nut daarvan? op 1280*960 is het al bijne niet leesbaar meer..
als je door het design, en rekeninghoudend met mensen die op 800*600 werken, weinig ruimte hebt voor informatie
ja, die 4 pixels is het kleinste wat ze maken, als je hun pixels van 6 punten ziet zijn die ERG duidelijk.
oh yeah wat een design-site met hun kleine lettertypes hoor 
Krijg ik nu een vergrootglas erbij om te kijken wat er op die knoppen staat (valt echt niet te zien hier op 1600x1200)?

Krijg ik nu een vergrootglas erbij om te kijken wat er op die knoppen staat (valt echt niet te zien hier op 1600x1200)?
hier 11**x*** (weet het niet precies) is het iig niet te lezen
ik draai op 1280*1024 en ik kan het lezen hoor???
Tja ik vind het wel leuk, maar ik zie het niet als hoofdlettertype op een site.
Misschien voor de kleine lettertjes
en dat was geen grap, maar voor copyright enzo en hosted by blah blah
Misschien voor de kleine lettertjes
|{ brrr }] |
17" @ 1152x864 > leesbaar, moet even aanschuiven, maar leesbaar. Zulke letters zijn idd goed bruikbaar als je veel informatie kwijt moet op bijvoorbeeld een (land/straten)kaartje of als copyright lijntje bij, uhm, gecopywrite dingen.. 

Norjee> als je die letters gebruikt moet je zorgen dat PhotoShop of wat je ook gebruikt, niet anti-aliased.

Norjee> als je die letters gebruikt moet je zorgen dat PhotoShop of wat je ook gebruikt, niet anti-aliased.
Anoniem: 10816
1024x768 op een 15" monitor en het is wel leesbaar maar leest niet fijn!!! moet ik op 10 cm van m'n monitor af zitten en das niet goed voor je gezondheid
<font face=verdana size=1>Dit is ook klein maar wel leesbaar</font>
Ik zie het nut er niet van om letters te gebruiken die 4 pixels hoog zijn... is amper leesbaar en niemand gaat mij vertellen dat ze die 2 pixels zo hard nodig hebben.
Ik zie het nut er niet van om letters te gebruiken die 4 pixels hoog zijn... is amper leesbaar en niemand gaat mij vertellen dat ze die 2 pixels zo hard nodig hebben.
Anoniem: 16634
is best c:\windows\system\magnify.exeOp zondag 14 januari 2001 20:53 schreef Tom het volgende:
oh yeah wat een design-site met hun kleine lettertypes hoor
c:\windows\system\magnify.exe met windows '98 in ieder geval
Pagina: 1