Ik heb me lange tijd kunnen inhouden. Maar na het zien van dit topic topic 1060753 (hmm, is net verwijderd
), zou ik toch graag een constructieve discussie willen houden over wat wel en wat niet gewenst is in CSL.
Over het algemeen is de standaard op GoT hoog. Dat schrikt sommige users af, maar dit trekt volgens mij ook juist veel users aan. Het probleem alleen is dat CSL wel een soort tweede HK lijkt te zijn geworden. Maar dan erger, want er zijn strenge en naar mijn mening goede regels, maar daar wordt gewoon consequent niet op gemod.
Een quote uit de faq:
[rml][ Nieuwe desktop PC] Gaming-PC rond de 1300 euro.[/rml] (op 't randje)
Groot probleem met opstarten (hoort dit in CSL?)
Of de laptop topics. Welke laptop voor 800 euro, welke voor 900 euro. Of ik wil ..., ... en ...., welke laptop moet ik dan hebben. Zonder enige vorm van moeite.
Advies nodig voor studentenlaptop
Welke laptop, welke CPU Turion of Centrino
Notebook advies nodig:p
etc.
Goed wellicht komt mijn stuk een beetje erg hard over. Het gaat mij ook helemaal niet om degenen die de topics hebben gestart. Maar gewoon om stelling te nemen in een hopelijk goede discussie over CSL.
Over het algemeen is de standaard op GoT hoog. Dat schrikt sommige users af, maar dit trekt volgens mij ook juist veel users aan. Het probleem alleen is dat CSL wel een soort tweede HK lijkt te zijn geworden. Maar dan erger, want er zijn strenge en naar mijn mening goede regels, maar daar wordt gewoon consequent niet op gemod.
Een quote uit de faq:
Een super systeem samenstellen (mager)Systeemvragen: Wat moet ik kopen? Is dit goed?
Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is (de beruchte Hoe is dit systeem? vragen) zal direct worden verwijderd; wat wel en niet bij elkaar past is terug te vinden in de guides, de search en natuurlijk de manuals van de desbetreffende hardware (welke je gewoon kunt downloaden van de site van de producent).
Een vraag over het samenstellen van een systeem met specifieke eisen en/of voor specifieke toepassingen, voorzien van zoveel mogelijk relevante informatie en weergave van jouw eigen gedachtegang waarom je tot bepaalde keuze's bent gekomen en waarom je daar niet uitkomt, heeft een veel hogere kans van slagen
Wil je graag een voorbeeld zien van een complete en specifieke Hoe-is-dit-systeem vraag, klik dan hier. Wil je graag een voorbeeld hoe het niet moet, klik dan hier.
[rml][ Nieuwe desktop PC] Gaming-PC rond de 1300 euro.[/rml] (op 't randje)
Groot probleem met opstarten (hoort dit in CSL?)
Of de laptop topics. Welke laptop voor 800 euro, welke voor 900 euro. Of ik wil ..., ... en ...., welke laptop moet ik dan hebben. Zonder enige vorm van moeite.
Advies nodig voor studentenlaptop
Welke laptop, welke CPU Turion of Centrino
Notebook advies nodig:p
etc.
Goed wellicht komt mijn stuk een beetje erg hard over. Het gaat mij ook helemaal niet om degenen die de topics hebben gestart. Maar gewoon om stelling te nemen in een hopelijk goede discussie over CSL.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."