p4c800 e deluxe 1014 en 1023 bios

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Heb op got search eigelijk alleen dit topic dat er iets over zegthttp://gathering.tweakers.../bios%2Cp4c800%2Ce%2C1023

Deze beantwoord echter niet mijn vraag dus...

Als ik tijdens het draaien van xp pro sp2 de asus update draai, laatste versie. Dan kan ik mijn bios niet hoger upgraden dan versie 1014. ga ik op de website kijken van asus dankan ik voor mijn bord echter tot 1023 gaan.

Waarom is dat ? Het is volgens mij geen BETA versie. Is het onverstandig om de asus update te paseren en de update naar 1023 manueel te doen ???

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Rennie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 14:10
Ja dat klopt auto update van internet werkt niet zo goed. Staan al een hele tijd de laatste versies niet bij.
Gewoon de bios download en met asus update programma flash bios from file doen. Al klaar!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-05 21:17

NNF

Je met met Asus Update de Duitse FTP selecteren (ftp.asuscom.de), daar staat altijd de laatste nieuwe BIOS op :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
Das niet waar. Deze heeft weliswaar betere ondersteuning qua biossen, maar ik heb vaak genoeg dat net de laatste versie er niet op staat.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
heb dos versie gebruikt. Is ook eigelijk wat asus zelf geloof ik adviseerd.

Kreeg daarna alleen een mega probleem met de combi van een p4c800-e deluxe een een matrox parhelia kaartje.... maaaaaar ook dat is via het forum opgelost! _/-\o_

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....