[Dreamweaver] Background fixed --> lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 09:14
Heb ik via de help van Dreamweaver uiigezocht hoe je ervoor moet zorgen dat de achtergrond van je site niet meebeweegt met het scrollen (background-position: fixed;). Werkt het niet...

Ik heb netjes via het CSS menu achter background-position fix ingetypt, daar maakt hij zelf fixed van. Zou goed moeten zijn denk je dan. Tot je de site opent en de achtergrond vrolijk meescrold...

Ik kan de fout niet ontdekken, jullie wel? www.alf-bv.nl (gaat dan om de showroom)
let niet op de rest van de site.....ik moet nog veel leren....

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Verander
code:
1
background-position: fixed;

Eens in
code:
1
background-attachment: fixed;

Edit:
30 seconden googlen op "css fixed background". Dat had je zelf ook wel uit kunnen vogelen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Wacky op 13-08-2005 11:20 ]

Nu ook met Flickr account

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 09:14
Mag toch aannemen dat als ik het via de help van dreamwaver doe en exact de stappen volg het toch goed moet zijn? :|

Maar goed, hardstikke bedankt voor de info en het werkt perfect. Misschien toch niet helemaal blind vertrouwen op de help... :X

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Niek_ schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:25:
Mag toch aannemen dat als ik het via de help van dreamwaver doe en exact de stappen volg het toch goed moet zijn? :|

Maar goed, hardstikke bedankt voor de info en het werkt perfect. Misschien toch niet helemaal blind vertrouwen op de help... :X
Google is your friend, zeker als je de juiste keywords gebruikt :)

Nu ook met Flickr account