Om m'n leven af en toe wat extra betekenis te geven, herinstalleer ik Windows XP zo nu en dan.
Een bijeenkomstig 'probleem' hierbij is dat in MSN Messenger de custom smileys verloren gaan en je ze dus weer opnieuw moet grabben bij mensen
Nu weet ik dat die smileys worden opgeslagen in het user profiel:
%Userprofile%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\1688655178\CustomEmoticons
Daar in staan allemaal .dat files, die de custom smileys representeren.
Ik kan ze als het moet wel allemaal hernoemen naar .jpg of .gif, maar dat is nogal veel handwerk en ook de emoticon code moet weer handmatig ingevoerd worden.
Simpelweg de directory kopiëren naar het nieuwe profiel haalt niets uit.
Iemand enig idee of er een makkelijkere manier is om de smileys te bewaren, of te restoren?
Alvast bedankt!
Een bijeenkomstig 'probleem' hierbij is dat in MSN Messenger de custom smileys verloren gaan en je ze dus weer opnieuw moet grabben bij mensen
Nu weet ik dat die smileys worden opgeslagen in het user profiel:
%Userprofile%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\1688655178\CustomEmoticons
Daar in staan allemaal .dat files, die de custom smileys representeren.
Ik kan ze als het moet wel allemaal hernoemen naar .jpg of .gif, maar dat is nogal veel handwerk en ook de emoticon code moet weer handmatig ingevoerd worden.
Simpelweg de directory kopiëren naar het nieuwe profiel haalt niets uit.
Iemand enig idee of er een makkelijkere manier is om de smileys te bewaren, of te restoren?
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door STING op 13-08-2005 11:02 ]