[XP]lege error bij inloggen, kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
op de pc van mij baas krijg ik bij inloggen van xp de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanmeurs/error.jpg

ik heb geen idee wat dit zou hebben kunnen veroorzaken, aangezien hij zelf op vakantie is..

als ik op inloggen zelf klik krijg ik dus deze error, als ik daarna 'ja' of 'nee' klik, maakt niet uit, hij logt dan wel in, maar logt ook meteen weer uit en ik krijg dan weer het login-scherm te zien

via de veilige modus kan ik wel in windows komen
systeemherstel biedt geen oplossing..

iemand enig idee hoe ik dit oplos ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DoD Cerberus
inmiddels heb ik via de eventviewer gevonden dat de fout zit in de DCOM met errormelding 10005

maar daarop zoeken met google levert me niets op :(

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Hij heeft er maar 1 user op staan? En krijg je deze melding nog voor het inloggen of er net na?

In geval van 1 user: Heb je al via Administrator getest? (Twee keer CTRL - ALT - DEL)

• DoD Cerberus
het is idd 1 user, maar als ik via veilige modus een nieuwe user aanmaak, dan krijg ik hetzelfde probleem, via administrator ook

de melding komt meteen nadat ik de gebruiker heb aangeklikt

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:45
Misschien hoort dit er te staan:
Keyboard not found.
Press any key to continue _ :+

Sorry flauw geintje.

Maar wanneer is het probleem opgetreden? Nieuwe software/hardware geïnstalleerd? BIOS gewijzigd? Tis een heel vreemd probleem idd. Een herinstall van Windows biedt natuurlijk uitkomst, maar dan moet je wel alles backuppen e.d. en kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt.

• DoD Cerberus
aangezien het een bedrijfscomputer betreft, is een reinstall niet echt een optie,

de pc in kwestie is ondertussen naar de lokale computerboer gebracht om t op te lossen

Pagina: 1