Wat is Fuzzi Logic

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Bij de MSI-K7T Pro hebben ze het de hele tijd over Fuzzi Logic, wat is het en wat doet het?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Je kan je pc ermee overklokken. Alleen je FSB dan. Bij mij gaat hij tot 109 MHz en daarna onstabiel 900@990

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik heb gehoord dat het mHz van je PCI sloten ook omhoog gaat, kun je dit ook voorkomen

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Misschien is het interessant. In de wetenschap is Fuzzi Logic de wetenschap van de middenweg zoals ik het altijd noem.

Je hebt Wit en Zwart. Fuzzi Logic is dan alle grijswaren die daar tussenzitten.

:) Je moet het maar eens opzoeken.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Trouwens, StefSOFT, kun je je ondertitel iets kleiner maken? Hij fuckt de lay-out namelijk aardig op.

Verwijderd

StefSOFT: Fuzzi Logic, wat is het en wat doet het?

Logica gaat in het algemeen om redeneren met waarheid en onwaarheid (0,1; true, false; etc...). Dit is twee-waardige logica omdat er maar twee antwoorden zijn: waar en onwaar.

Als een uitbreiding is er een logica die ook het begrip "misschien" kent (dat kan je bijvoorbeeld in % waarschijnlijkheid uitdrukken). Dat is fuzzy logic, dat zo heet omdat waarheid en onwaarheid wat "waziger" worden: het is niet meer ja of nee, maar ook: misschien met een kans van 35%.

HTH
Pagina: 1