[FaD] Gauntlet 3-24 oct 2005

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Las gister op het FDC forum dat Fozzie mensen aan het ronselen was voor een FaD Gauntlet.
Het blijkt echter geen FDC only Gauntlet te zijn maar een algemene Gauntlet die wordt georganiseerd door e.o.a. duitse cruncher.

Zie ook het topic on het officiele FaD forum en de Gauntlet Homepage.

Tot nu toe lijkt alleen FDC geinteresseerd en willen ze een FDC team only oprichten (en geen gemengd team) en ze hebben het zelfs over mensen inhuren. Misschien een idee voor de crew om een tegenoffensief voor te bereiden?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Lijkt me een uitgesneden taak voor de FaD PV :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 16:33
Mij mogen ze wel inhuren hoor. Kan altijd een zakcentje bijverdienen. Netjes onder box3 opvoeren en de belastingdienst is ook blij met de gauntlet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Count me in, en naar ik weet zijn mijn collega-CS'ers er ook wel voor te vinden.
Misschien een ideale kans om de tweede FP-post die we tijdens de stampede niet gehad hebben, hiervoor te gebruiken?

Daarnaast kunnen we de 'truk' met Fok! proberen te herhalen, maar dan op meer concullega-gerelateerde sites? Er zijn buiten t.net nog andere Nederland en Belgische tweaking-sites.
Ik denk bijvoorbeeld aan:
http://www.madshrimps.be/...d4d32c26b29fc1&forumid=34
Die ook een F@H team hebben. Ik neem aan dat er wel een hele ploeg te overhalen moet zijn, mits we een goeie post daar kunnen samenstellen.
Zo moeten er nog anderen zijn.

Indien interesse wil ik me er mee voor inzetten!
Pim. schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:56:
Lijkt me een uitgesneden taak voor de FaD PV :)
Leeft die dan nog? })

[ Voor 13% gewijzigd door Kristof op 13-08-2005 12:57 ]

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:22:
Mij mogen ze wel inhuren hoor. Kan altijd een zakcentje bijverdienen. Netjes onder box3 opvoeren en de belastingdienst is ook blij met de gauntlet :+
Dit valt onder box 1 hoor ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Misschien eerst eens checken/pollen welke 15 mega-grazers hieraan mee willen doen.
Daarna dan eens kijken naar de dagelijkse individuele output van de eventuele deelnemers en dan de 15 meest produktieve grazers daar aan het werk zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

ff een subtiel kickje...
Is er hierover binnen de crew (en dan kijk ik vooral naar de FaD-PV) nog gesproken hierover?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05 14:40

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Als DPC hiermee mee doet, zou het me niet verbazen als Switch ook weer van de partij is.... We blijven toch proberen te helpen waar nodig... Al kan ik natuurlijk nog niets beloven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Er is vanuit de crew niet iets mee gedaan. De FAD-PV heb ik hierover ook niet gehoord, wellicht dat die op vakantie is. Maar als je wat wil organiseren cq regelen mag je van mij je gang gaan. Heb je ergens hulp mee nodig zullen we zien wat we kunnen doen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

De organisatie van de Gauntlet wil teams van 15 users tegen elkaar laten strijden.
We hebben 2 mogelijkheden. We kunnen er 1 van beide uitvoeren of beide:

1/ We nemen de 15 sterkste mensen van DPC en laten die meedoen als team in de Gauntlet van FreeDC
2/ We organiseren een onofficiele stampede tijdens deze 3 weken. Dit is (zoals eerder reeds gezegd) ook een mooie gelegenheid om de 2de t.net FP-post te gebruiken, die we tijdens de stampede gemist hebben.
Bij de vorige stampede hebben we een heel aantal mensen van fok! kunnen overhalen om DPC te joinen, wat denk ik wel een success kan genoemd worden. Dit zelfde kunnen we misschien ook proberen met Nederlandse en Belgische concullega-tweaker-sites (ik denk bijvoorbeeld aan madschrimps.be)

Ik wil er best aan meehelpen, moesten er nog andere mensen zijn die zich er mee willen voor inzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
De 2e tnet FP post is gebruikt voor de evaluatie van de stampede. En ook de FP voor die van de aankondiging van de stampede ging al over FaD. Dat houd in dat de laatste 3 FP's over FaD zijn gegaan en lijkt het mij onwaarschijnlijk dat devolgende FP over FaD zal gaan :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

huh? :?
Bij de vorige edities van de stampede waren er ook meerdere FPs: 2 Tijdens en 1 evaluatie.
Bij de hudige stampede was er een tweede FP gepland, maar door tijdsgebrek of dergelijk, is die er niet gekomen, dus...

Anyway: Zijn er nog andere mensen die te vinden zijn voor het idee om een onofficiele mini-stampede te houden als tegenreactie op FreeDC?
Als er genoeg mensen (teams?) voor te vinden zijn, wil ik me best inzetten om andere tweakers-fora te bereiken. Maar dit kan natuurlijk niet zomaar, dan moet er van onze kant ook een extra competietie komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Ik wil wel mee doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88813

Let wel, er mogen maximaal 15 per team meedoen, en wij zijn een team van vele kleintjes. Kijk ik naar de top 15 persoonlijke crunchers, vallen ze in het niets bij de top 15 van Free DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Van de Gauntlet hompage (zie TS)
The Gauntlet teams can be arranged freely without beeing restricted to the FaD team
Each team can consist of up to 15 fellow combatants
Dat de top 15 van FDC meer produceert als onze top 15 zal geen verrassing zijn en dus de uitslag van de Gauntlet ook niet op deze manier. Als je geen Virtuele Teams maakt (net zoals bij onze Stampede) dan is het gewoon FDC vs XPC vs DPC vs ..... alleen 3 weken lang met meer powerrrr. Maar volgens mij hebben ze dat bij FDC niet begrepen 8)7.

Door nu juist gemengde teams te maken met ongeveer dezelfde hoeveelheid CPU power (bv gebaseerd op het 28 dagen gemiddelde) krijg je misschien nog een spannende Gauntlet.. maar ja maak dat die duitsers en amerikanen maar eens wijs (nofi).

Dus misschien is het inderdaad maar beter om voor October extra koeien te ronselen: noem het zoals je wil "FaD Stampede 2" of "Counter Gauntlet" bv....

/me gaat die 3 weken ook zijn eenzame koe weer in de FaD wei gooien

leuke sig...
Afbeeldingslocatie: http://stats.free-dc.org/tag.php?name=%5BDPC%5DFrentik

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 16-08-2005 02:45 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1